BOSE JULKISTAA PORTABLE HOME SPEAKER -KAIUTTIMEN

Akkuvirralla toimiva Wi-Fi ja Bluetooth, sisäänrakennettu ääniohjaus, AirPlay 2 ja Spotify Connect — yhdestä hämmästyttävästä kaiuttimesta

Lokakuu 2019 — Bose on julkistanut tänään Bose® Portable Home Speaker -kaiuttimen, joka on erittäin monikäyttöinen ja kompakti kaiutin. Nykyaikaisessa uudessa muotoilussa yhdistyvät akkukäytön mukavuus, Bluetooth®-yhteyden yksinkertaisuus ja ääniohjauksen helppous. Uusi Portabe-kaiutin tarjoaa myös parannetun 360 asteen äänen ja syvemmän basson kuin mikään muu samankokoinen kannettava älykaiutin. Kaiutin painaa vain 1,06 kiloa ja sen voi siirtää vaivattomasti huoneesta toiseen tai ottaa mukaan kodin ulkopuolelle. Bose Portable Home Speaker -kaiuttimesta on saatavana kaksi eri väriä – Triple Black ja Luxe Silver. Kaiutin tulee saataville Suomeen lokakuussa hintaan 389,95 euroa.

Bose Portable -kaiuttimen akku kestää täysin langattomana aamusta iltaan jopa 12 tuntia. Bluetooth-yhteyttä voi käyttää suoratoistoon puhelimesta tai tabletilta. Wi-Fi-yhteydellä Bosen patentoitu ääniohjausjärjestelmä tulee toimimaan sisäänrakennetun Google Assistantin ja Amazon Alexan kanssa komentosanalla soittolistojen, podcastien, uutisten, säätietojen, kodin älylaitteiden ja muiden käyttämiseksi. AirPlay 2 toistaa musiikkia Applen laitteista ja Spotify Connect suoraan Spotify-sovelluksesta. Bosen uusi akustinen paketti tekee kaikesta paremman kuuloista.

”Jokaisessa Bosen älykaiuttimessa on Bluetooth ja Wi-Fi, mutta Portable-kaiutin on ensimmäinen, jossa on ladattava akku – sekä lista ominaisuuksia, joita kaikki haluavat ja rakastavat”, sanoo Bose-kaiuttimien senior product manager Ben Burns. ”Elimme kaiuttimen kanssa kuten kuka tahansa – perheiden ja ystävien kanssa, töiden ulkopuolella – varmistaaksemme, että se on tuote, jota haluaisimme käyttää päivästä päivään. Ja se oli. Uskomme, että ihmiset, jotka vievät sen kotiinsa, tuntevat samalla tavalla.”

Kaiuttimen yläosassa on painikkeet perustoiminnoille mukaan lukien Bosen patentoitu mic-off-ominaisuus, joka katkaisee virran mikrofoneista ja poistaa mahdollisuuden siltä, että sinua voitaisiin kuunnella tai äänittää sekä virta-, äänenvoimakkuus-, toisto- / tauko- ja ohita kappaleet-, herätä- tai hylkää virtuaaliassistentit- sekä Bluetooth -painikkeet

Bose Music -sovellus tarjoaa lisätoiminnallisuutta, joka tekee asetusten ja päivitysten tekemisestä helppoa ja intuitiivista. Selaa sisältöä, vaihda musiikkipalveluita, luo monihuonejärjestelmä muiden Bose-älykaiuttimien ja soundbar-kaiuttimien kanssa, ja lataa ohjelmistoja uusia ominaisuuksia varten. Tänä vuonna on tulossa Portable- ja Bose SoundLink -kaiuttimien pariliitos synkronoidulle ja ääniohjatulle äänelle – tervetullut kehitys miljoonille SoundLink Micro-, Color-, Mini- ja Revolve -omistajille ympäri maailmaa. Lisäksi ensi vuonna on tulossa kahden Portable-kaiuttimen pariliitos uskomattoman 360 asteen stereosuorituskyvylle.

Portable-kaiutin on lieriön muotoinen ja se on mitoiltaan 191,5 mm korkea ja hieman yli 100 mm halkaisijaltaan. Se on päällystetty saumattomalla ja eloksoidulla alumiinikotelolla, joka on muotoiltu tarkasti äänen suorituskyvyn mahdollistamiseksi. Sen sisällä kolme passiivisäteilijää, high-excursion-elementti ja patentoitu ohjain jakavat kirkkaan, elävän kuuloisen äänen tasaisesti joka suuntaan – mukaan lukien kokoa uhmaava basso. Toisin kuin perinteiset kaiuttimet, sen sijoittelulle tai kuuntelulle ei ole ihannepaikkaa – se tarjoaa saman, leuat loksauttavan kokemuksen missä tahansa se on tai missä tahansa sitä kuunnellaan. Ja vaikka vasen ja oikea kanava tavanomaisissa yksiosaisissa järjestelmissä voivat kumota toisensa – ja jättää ääniaukkoja musiikkiin – Portable-kaiutin ei tee sitä. Bose-monosignaalitekniikka tekee korjauksia reaaliajassa, joten kuulet kaiken, mitä artisti on taltioinut.

Uusi Bose Portable on vettä hylkivä. IPX4-luokituksen mukaan se kestää läiskeitä, roiskeita ja sadetta. Se on riittävän tukeva kestämään pudotukset, kolhut ja osumat. Siinä on mukavuutta lisäävä integroitu kahva ja sen voi ladata tavallisen USB-C:n tai erikseen myytävän, 31,95 euroa maksavan, lataustelakan kautta.

Bose Smart -kaiutinperhe

Bose-älykaiutinperheeseen kuuluu nyt kolme kaiutinta – Portable Home Speaker, Home Speaker 500 ja 300 sekä kaksi soundbar-kaiutinta – Soundbar 700 ja 500. Niissä kaikissa on Bluetooth ja Wi-Fi. Ne kaikki toimivat loistavasti yksin tai yhdessä monihuonejärjestelmänä. Jokainen niistä tarjoaa kokoonsa nähden erinomaisen äänen suorituskyvyn ja patentoidun äänentunnistuksen, joka käyttää Bosen armeija-, ilmailu- ja kuluttajakäyttöön tarkoitetuille kuulokkeille kehitettyä mikrofoniteknolgiaa. Ja ne kaikki paranevat ajan myötä.

Bose-älykaiuttimet ja tarvikkeet ovat myynnissä suoraan Bose.com-sivustolta, Bose-liikkeistä ja valituilta jälleenmyyjiltä.

Tietoa Bosesta