UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Etsi ohjeartikkeleita

Selaa tuoteluokan perusteella
Product image
TUKIVAIHTOEHDOT TUOTTEELLE
Loading

Etsi tuotteesi

Etsi sarjanumeron tai 4-numeroisen koodin perusteella

1
Lisää tuotenimi, sarjanumero tai 4-numeroinen koodi.
Antamiasi tietoja ei löytynyt tai niissä oli virhe. Yritä uudelleen.
serial4digittextSearch
Tuloksia ei löytynyt. Kokeile toista hakua
Pahoittelut, emme tunnista tuotettasi. Tarkista laitekohtainen tunnus ja yritä uudelleen

Pahoittelut, emme tunnista tuotettasi. Saat lisäapua ottamalla meihin yhteyttä.

Selaa aiheittain

Rekisteröintikuvake

REKISTERÖI TUOTE

Rekisteröi tuote, jotta voit ilmoittautua sen omistajaksi, saada tärkeitä päivityksiä ja kuulla uusista tarjouksista ensimmäisten joukossa.

Takuukuvake

TAKUUTIEDOT

Kaikilla Bose-tuotteilla on tuote- ja aluekohtainen rajoitettu takuu.

Tilauskuvake

TILAUSTIEDOTUKSET JA TILAUKSEN SEURANTA

Seuraa tilaustasi tai vastaanota päivityksiä palvelupyynnöistä. Lisäksi saat tietoja palautuksista, vaihdoista ja toimituksista.

Sijaintikuvake

MYYMÄLÄT

Vieraile lähimmässä myymälässä ja koe, miltä Bose-tuotteet kuulostavat ja millaisia ominaisuuksia niissä on.

Millainen takuu Bose-tuotteilla on?

Me Bosella tarjoamme kaikille tuotteillemme rajoitetun takuun, joka vaihtelee tuotekohtaisesti. Tyypillisesti myönnämme 1–5 vuoden takuita tuotteesta ja maasta riippuen. Lisätietoja tuotekohtaisista takuista saat Käyttöoppaasta tai tukitiimiltämme.

Miten liitän Bose-tuotteen laitteeseeni?

Bose-tuotteen liittäminen laitteeseen voidaan tehdä monin eri tavoin tuotteesta ja laitteesta riippuen. Suosittelemme tutustumaan Käyttöoppaaseen tai verkkosivuston aineistoihin, joista saat vaiheittaiset ohjeet siihen, kuinka tietty tuote liitetään laitteeseesi. Jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä tukitiimiimme.

Miten Bose-tuotteen ohjelmisto päivitetään?

Kun haluat päivittää Bose-tuotteen ohjelmiston, suosittelemme käyttämään (tuotteestasi riippuen) Bose Music- tai Bose Connect -sovellusta (App Store ja Google Play Store). Sovellukset ohjaavat tuotteen ohjelmiston päivitysprosessin läpi varmistaen, että ohjelmisto on ajan tasalla ja toimii moitteettomasti.

Miten ratkaisen Bose-tuotteisiin liittyviä ongelmia?

Jos Bose-tuotteen kanssa ilmenee ongelmia, kannattaa lukea Käyttöoppaan Vianmääritys-osa tai tutustua verkossa oleviin aineistoihin. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä tukitiimiimme, jolta saat lisäapua.

Miten palautan tai vaihdan Bose-tuotteen?

Tarjoamme useimmille tuotteillemme 90 päivän palautusajan. Lue palautusohjeet Palautukset ja vaihdot -sivultamme.

Miten otan Bose-tuotteen käyttöön?

Bose-tuotteen käyttöönotto voi vaihdella tuotteesta riippuen. Suosittelemme lukemaan käyttöoppaan tai tutustumaan tukisivustomme vaiheittaisiin ohjeisiin siitä, kuinka tuote otetaan käyttöön. Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota yhteyttä tukitiimiimme.

Miten otan yhteyttä Bosen asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä Bosen asiakaspalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai live chat -palvelussa. Asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua suoraan kaikissa mahdollisissa kysymyksissäsi ja mieltäsi askarruttavissa asioissa, jotka koskevat Bose®-tuotettasi. Tarkemmat yhteystiedot ovat verkkosivustollamme ja käyttöoppaassa.