Huhtikuu 2017

UUSI BOSE SOUNDLINK® COLOR BLUETOOTH® II -KAIUTIN

Erittäin suosittu Color päivittyy uudelleen muotoiltuna vedenkestäväksi

Huhtikuu 2017-- Bose julkaisee tänään uusimman tulokkaan ikoniseen SoundLink Bluetooth -kaiuttimien tuoteperheeseen: SoundLink Color II. Vankemmalla vedenkestävällä muotoilulla, uusilla väreillä ja alkuperäisen mallin voimallisella äänentoistolla Color II tarjoaa entistäkin paremman yhdistelmän suorituskykyä, kestävyyttä ja hauskuutta. Ominaisuuksillaan Color II on ihanteellinen mukana kulkeva äänilähde melkeinpä mihin tahansa tilanteeseen.

Color II yhdistyy langattomasti älypuhelimiin ja tabletteihin, jolloin musiikin suoratoisto onnistuu välittömästi. Kaiutin kätkee sisäänsä Bosen patentoimat vastakkaiset passiivielementit, jotka tuottavat hämmästyttävän voimallisen äänentoiston. Teknologialla otetaan kaikki irti kaiuttimen pienestä kotelosta. Noin 13 cm leveä ja korkea, 5 cm syvä sekä vain 0,54 kg painava Color II kuulostaa kokoaan isommalta. Ääni on voimakas, kirkas ja matalat taajuudet hyvin toistava.

Color II on rakennettu jokapäiväiseen käyttöön. Sen parannettu kestävyys pitää sisällään IPX4-vedenkestävyysluokituksen siten, että Color II sietää vesiroiskeita ja sadetta. Uusi pehmeä silikoninen ulkokuori näyttää ja tuntuu hyvältä. Pehmeä ulkokuori suojaa myös kolhuilta, pudotuksilta ja iskuilta. Color II uudet värit ovat Aquatic Blue, Coral Red, Soft Black ja Polar White.

Color II on suunniteltu välittömään kokemukseen. Sisäänrakennettu NFC-teknologia mahdollistaa laitteiden yhdistämisen koskettamalla. Yksinkertaisilla äänivalikoilla asetusten säätäminen on helppoa ja yksinkertaista. Mukana on myös sisäänrakennettu mikrofoni puheluita varten ja eri sovellusten puheohjaukseen, kuten Siri ja Google Now™ . Litiumioniakku kestää toistoa jopa kahdeksan tuntia ja sen voi ladata USB-portista. Virtaviivaisella Bose Connect -sovelluksella eri ominaisuudet ja kaiuttimen käyttö ovat käden ulottuvilla: laitteiden liittäminen, niiden välillä vaihtaminen, ohjelmistopäivitykset ja paljon muuta.

HINNOITTELU JA SAATAVUUS

SoundLink Color Bluetooth II tulee saataville toukokuussa hintaan 159,95 euroa. SoundLink-tuoteperhettä myyvät Bose.fi ja valikoidut jälleenmyyjät. Bose Connect -sovellus on ladattavissa App Store® ja Google Play™ -sovelluskaupoista.

TIETOA BOSESTA

Bose Corporationin perusti tohtori Amar G. Bose vuonna 1964. Hän toimi tuolloin sähkötekniikan professorina Massachusettsin teknillisessä korkeakoulussa (MIT). Nykyisin yhtiötä ohjaavat sen perustajan periaatteet, pitkäjänteiseen tutkimukseen panostaminen, jonka tavoitteena on uusien, asiakkaita hyödyttävien teknisten ratkaisujen kehittäminen. Bose on luonut yli vuosikymmeniä kantavia innovaatioita eri toimialoilla ja synnyttänyt kokonaan uusia tuoteryhmiä. Yhtiön kotiin, autoihin ja julkisiin tiloihin suunnittelemat tuotteet tunnetaan kaikkialla ja ne ovat muuttaneet tavan, jolla ihmiset kuuntelevat musiikkia.

Kaikki tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Lehdistötiedote PDF-tiedostona