7. SYYSKUUTA 2017

KOHTAA MICRO

Bose Esittelee Uuden Erittäin Pienen Bluetooth-Kaiuttimen

7. SYYSKUUTA 2017 – Bose esitteli tänään uuden SoundLink® Micro Bluetooth®-kaiuttimen, joka on pienin ja kestävin kaikista Bosen kannettavista kaiuttimista. Micro on pikkuruinen, vain 9,83 cm leveä ja syvä, 3,48 cm korkea sekä 290 grammaa painava. Pieni koko unohtuu, kun kaiuttimen laittaa päälle. Vastaavaa ääntä ei ole aiemmin kuultu tämän kokoluokan kaiuttimesta, joka on lisäksi IPX7-luokitettu vesitiiviiksi. Micro mahdollistaa musiikista nauttimisen, puheluiden soittamisen ja Sirin tai Google Assistant -sovelluksen käyttämisen – missä tahansa.

”Micron vertaista ei ole kuuntelemiseen, kun on liikkeellä”, kuvaa Brian Maguire, Bosen on-the-go-tuotteiden johtaja. ”Mikään näin pieni Bluetooth-kaiutin ei ole kuulostanut näin hyvältä. Niin hyvältä, että sitä ei halua jättää matkasta. Micro on lisäksi suunniteltu kestämään lähes kaikkea, joten sitä ei ikinä edes tarvitse jättää kotiin.”

Micro on täynnä teknologiaa. Uusi räätälöity vahvistin, minikokoiset kaksoispassiivielementit ja ladattava litiumioniakku on suunniteltu kokonaisuudeksi, joka tuottaa uudenlaisen kokemuksen liikuteltavasta äänestä. Kämmeneen mahtuvasta kaiuttimesta saa jopa 6 tuntia toistoa, yllättävän kirkkaan äänen ja matalat bassot.

Micro on myös kestävä. Se selviää kesän tai etelän korkeista lämpötiloista, talven pakkasesta ja ylittää yleisesti käytetyn IPX7-luokituksen vaatimuksen. Läpikotaisin vedenkestävänä Micro on suunniteltu kestämään saippua-, kloori- ja suolavettä. Kaiutin jatkaa toistoa vesi- tai lumisateessa, eikä se välitä pudotuksesta uima-altaaseen, järveen tai mereen. Pehmeän silikoninen ulkokuori suojaa Microa naarmuilta, kolhuilta, iskuilta, pudotuksilta, hiekalta, lialta ja pölyltä. Yhtä kestävä kantohihna laitteen kääntöpuolella kiinnittyy helposti laukkuun, reppuun, pyörään tai muihin varusteisiin.

Micro on helppo käyttää. Helpot ääniohjeet opastavat Bluetooth-yhteyden muodostamiseen. Mukana on myös kaiutinmikrofoni puheluita varten ja monikäyttöinen painike puheluiden soittamiseen, vastaanottamiseen ja puhelimen ääniohjaukseen yhdellä painalluksella koskematta itse puhelimeen. Yhdessä Bose Connect –sovelluksen kanssa Micron voi liittää muihin SoundLink-kaiuttimiin Stereo Mode (vasen ja oikea kanava) tai Party Mode (yhtäaikainen toisto useammasta kaiuttimesta) -toistoa varten.

VÄRIT, SAATAVUUS JA HINNOITTELU

Uusi SoundLink Micro on saatavilla mustana, tummansinisenä ja kirkkaan oranssina. Se tulee saataville 21. syyskuuta 2017 alkaen hintaan 139,95 € osoitteessa Bose.fi ja valtuutetuilla jälleenmyyjillä. Ennakkotilaukset alkavat tänään vain osoitteessa Bose.fi.

SOUNDLINK – INTOHIMOLLA TÄYDELLISYYTEEN

Bosen SoundLink-kaiuttimet tunnustetaan yleisesti kannettavan äänentoiston mittapuuksi. Alkuperäinen SoundLink Mobile rikkoi Bluetooth-kaiuttimien aiemmat rajat vallankumouksellisella kannettavalla suorituskyvyllä. SoundLink Mini tuli ja valtasi markkinat entistä paremmalla äänellä ja pienemmällä muotoilulla. SoundLink Color oli menestys kestävällä muotoilullaan ja väreillä. Revolve ja Revolve+ toivat mukanaan SoundLink-perheen seuraavaan sukupolven vahvalla, täyden 360-asteen toistolla. Tänään perheeseen liittyy pieni ja kestävämpi Micro, joka on suunniteltu samalla intohimolla, mikä aloitti kaiken – intohimolla valmistaa pienin ja parhaalta kuulostava langaton kaiutin ikinä.

TIETOA BOSESTA

Lehdistötiedote PDF-tiedostona