UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

21. syyskuuta 2017

BOSE PÄIVITTÄÄ SUOSITUIMMAT KUULOKKEENSA

Google Assistant ja taustaäänien poiston ohjaus tulevat ikoniseen QC35-malliin

21. syyskuuta 2017 – Bose julkisti ikonisten QC®35-kuulokkeiden olevan ensimmäinen kuulokemalli, joka tarjoaa saumattoman pääsyn Google Assistant –sovelluksen ääniohjaukseen. Kuulokkeet sisältävät nyt myös mahdollisuuden säätää taustaäänien poistoa. Uudet QC35 II –kuulokkeet ovat nyt saatavilla hintaan EUR 429,95.

“QC35 on jo maailman kehutuin langaton kuulokemalli - selviytymistyökalu modernissa maailmassa”, sanoo Brian Maguire, Bosen on-the-go -tuotteiden johtaja. ”Emme muuttaneet mitään, mistä ihmiset pitävät – Google Assistantilla ja taustaäänien poiston ohjauksella teimme kuulokkeista yksinkertaisesti paremmat.”

QC35 II -TAUSTAÄÄNIÄ POISTAVAT KUULOKKEET

Taustaääniä poistavissa QC35 II -kuulokkeissa ovat alkuperäisen malli ominaisuudet ja suorituskyky. Ne sisältävät saman huippuluokan taustaäänien poiston, erinomaisen äänenlaadun ja jopa 20 tuntia toistoa yhdellä latauksella. Oikealla puolella sijaitsevat edelleen samat ohjauspainikkeet – äänenvoimakkuus sekä monikäyttöinen painike puheluihin vastaamiseen ja esimerkiksi Siri-sovelluksen käyttöön. Vasemmalla puolella on uusi painike, jolla saa yhteyden Google Assistantiin – koskematta puhelimeesi.

HENKILÖKOHTAINEN GOOGLE

Bose ja Google ovat yhdessä työstäneet QC35 II:n tarjoaman kokemuksen ja samalla luoneet ensimmäiset kuulokkeet, joihin Google Assistant on integroitu mukaan. Käyttäjän oma Google on yhden painikkeen takana valmiina auttamaan – ilman odottamista, katsomista, pyyhkäisyjä tai kirjoittamista. Käyttäjä voi vain puhua, ja sovellus auttaa vaihtamaan musiikkia tai tekemään asioita – kuten valitsemaan soittolistan, vaihtamaan soitettavaa kappaletta tai lisäämään kalenterimerkinnän. Google Assistant auttaa myös puhelimen käyttämisessä – kuten puheluiden soittamisessa, saapuneista viesteistä ja kalenterimerkinnöistä ilmoittamisessa sekä niiden ääneen lukemisessa. Se voi myös etsiä vastauksia kysymyksiin ja hakea tietoa, joten käyttäjä voi esimerkiksi kuunnella uusimmat uutisotsikot, tarkistaa lentojen aikataulut ja elokuvien näytösajat – ja paljon muuta.

Patentoidut Bosen mikrofonit poimivat äänet huomattavan tarkasti, joten äänikomennot menevät perille. Bosen aktiivinen taustaäänien poisto nappaa millisekuntien murto-osan nopeudella taustaäänet ja häivyttää ne. Joten ympäristöstä riippumatta, olipa käyttäjä sitten kuhisevalla lentokentällä, kaupungilla tai juna-aseman laiturilla ruuhka-aikana, Google Assistant tai musiikkisi kuuluu hämmästyttävällä äänenlaadulla.

UUDET VAIHTOEHDOT BOSEN TAUSTAÄÄNIEN POISTOON

Edeltäjänsä tavoin QC 35 II:n taustaäänien poisto on täysin aktivoitu, kun kuulokkeet ovat päällä. Tämän lisäksi Bose Connect –sovellus mahdollistaa nyt taustaäänien poiston portaittaisen säätämisen: joko täysin päälle, osittaiseksi tai täysin pois päältä. Connect-sovelluksella voi myös vaihtaa toimintopainikkeen käyttötarkoitusta, joten vaihtaminen taustaäänien poiston säätämisen ja Google Assistantin ohjaamisen välillä on helppoa.

VÄRIT JA SAATAVUUS

QC35 II –taustaääniä poistavien kuulokkeiden värivaihtoehdot ovat musta ja hopea. Kuulokkeiden toimintopainikkeella voi ohjata Google Assistant –sovellusta niissä maissa ja alueilla, joissa sovellus on saatavilla. Muissa maissa ja alueilla toimintopainikkeella voi ohjata taustaäänten poistoa. Kuulokkeet ovat saatavilla 19. lokakuuta alkaen osoitteessa Bose.fi ja valtuutetuissa jälleenmyyntiliikkeissä.

TIETOA BOSESTA

Bose Corporationin perusti tohtori Amar G. Bose vuonna 1964. Hän toimi tuolloin sähkötekniikan professorina Massachusettsin teknillisessä korkeakoulussa (MIT). Nykyisin yhtiötä ohjaavat sen perustajan periaatteet: pitkäjänteiseen tutkimukseen panostaminen, jonka tavoitteena on uusien, asiakkaita hyödyttävien teknisten ratkaisujen kehittäminen. Bose on luonut yli vuosikymmeniä kantavia innovaatioita eri toimialoilla ja synnyttänyt kokonaan uusia tuoteryhmiä. Yhtiön kotiin, autoihin ja julkisiin tiloihin suunnittelemat tuotteet tunnetaan kaikkialla ja ne ovat muuttaneet tavan, jolla ihmiset kuuntelevat musiikkia.

Bose on yksityisesti omistettu yhtiö, jonka kekseliäisyys, intohimo laadukkaiden tuotteiden luomiseen sekä sitoutuminen ennennäkemättömän kokemuksen luomiseen tunnetaan ympäri maailmaa – kaikkialla missä Bose toimii.

Lehdistötiedote PDF-tiedostona