UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

7. joulukuuta 2015

UUSI SPOTIFY®-INTEGROINTI NYT SAATAVANA BOSEN LANGATTOMIIN SOUNDTOUCH®-MUSIIKKIJÄRJESTELMIIN

Paras tapa kuunnella spotifyta kotona

7. joulukuuta 2015 –– Bose julkaisee Spotify-integroinnin kaikkiin langattomiin SoundTouch-musiikkijärjestelmiin ennakoitua aiemmin. Integroinnin ansiosta SoundTouchista tulee paras tapa kuunnella Spotifyta kotona. Integrointi yhdistää Spotifyn toiminnot saumattomasti SoundTouch-sovellukseen, jolloin musiikkia ja kaiuttimia voidaan ohjata samasta paikasta. Tätä mahdollisuutta ei ole aiemmin ollut missään markkinoiden musiikkijärjestelmissä.

SPOTIFY- JA SOUNDTOUCH-SOVELLUKSET TOIMIVAT YHDESSÄ

Spotifyn® ja Bosen yhteistyön tuloksena Spotifyn kuunteleminen kotikaiuttimista on nyt helpompaa kuin koskaan.  Spotify-sovelluksen kautta voi hallita mitä tahansa SoundTouch®-kaiutinta, ja SoundTouch-sovelluksella voi hakea kappaleita, albumeja, esittäjiä tai soittolistoja ja suoratoistaa niitä saman tien.  Sovellukset on synkronoitu, joten käyttäjä voi siirtyä sovelluksesta toiseen käytön häiriintymättä.  Spotify on aina helposti sormenpäidesi ulottuvilla – vain Bosen SoundTouch-järjestelmissä.

NYT MYÖS FLAC-MUODON TOISTO

Spotifyn® lisäksi SoundTouch®-järjestelmiin on integroitu myös suosittu Deezer-musiikkipalvelu, ja niillä voi nyt toistaa FLAC-äänitiedostoja jopa CD-laatuisina.

SOUNDTOUCH – HELPOIN TAPA SUORATOISTAA MUSIIKKIA KOTONA

SoundTouch®-tuoteperhe tarjoaa markkinoiden kattavimman valikoiman erittäin helppokäyttöisiä ja laadukkaita langattomia musiikkijärjestelmiä.  Yksiosaisia järjestelmiä ovat esimerkiksi uusi pienikokoinen SoundTouch 10 -kaiutin sekä uudet SoundTouch 20 III- ja 30 III -kaiuttimet.  SoundTouch-soundbar-kaiuttimet ja -kotiteatterijärjestelmät puolestaan soveltuvat täydellisesti niin musiikin kuunteluun kuin elokuvien katseluunkin.  Järjestelmiä yhdistelemällä voi luoda kätevän monihuonejärjestelmän,  sillä kaikki SoundTouch-järjestelmät ovat keskenään yhteensopivia ja kommunikoivat myös seinien ja välikattojen läpi.  Lisäksi niissä kaikissa on sekä Bluetooth®- että Wi-Fi®-yhteys.  Bluetoothin avulla voi suoratoistaa puhelimesta tai tablet-laitteesta lähes kaikenlaista sisältöä, mukaan lukien erilaiset musiikkipalvelut ja YouTube-videot.  Wi-Fi-yhteyden avulla toistettavan sisällön voi välittää eri puolilla taloa oleviin SoundTouch-järjestelmiin. Helppokäyttöisellä ja monipuolisella SoundTouch-sovelluksella voi määrittää esiasetuksia ja kuunnella eri musiikkia eri huoneissa.

HINTA JA SAATAVUUS

Uusi Spotify®-sovellusintegrointi lisätään valmiiksi kaikkiin uusiin SoundTouch®-järjestelmiin. Nykyiset SoundTouch-käyttäjät saavat sen ilmaisen ohjelmistopäivityksen kautta. SoundTouch-järjestelmien koko valikoima on nähtävillä osoitteessa Bose.fi.

Tietoa Bosesta

Massachusettsin teknillisen korkeakoulun (MIT) sähköopin professori, tohtori Amar G.Bose perusti Bose‐yhtiön vuonna 1964. Tänä päivänä yhtiön toimintaa ohjaa perusperiaate, investoiminen pitkäjännitteiseen tutkimukseen, jonka tavoitteena on kehittää uusia, asiakkaita hyödyttäviä teknisiä ratkaisuja.

Bose on luonut jo vuosikymmenten ajan innovaatioita eri toimialoilla ja synnyttänyt kokonaan uusia tuotekategorioita. Yhtiön kotiin, autoihin ja julkisiin tiloihin suunnittelemat tuotteet tunnetaan kaikkialla ja ovat muuttaneet tavan, jolla ihmiset kuuntelevat musiikkia.

Bose on yksityisesti omistettu yhtiö, jonka kekseliäisyys, intohimo laadukkaiden tuotteiden luomiseen sekä sitoutuminen ennennäkemättömän kokemuksen luomiseen tunnetaan kaikkialla maailmassa.

###

Wi-Fi on Wi-Fi Alliancen® rekisteröity tavaramerkki. Bluetooth®-sanamerkki on Bluetooth SIG, Inc:n rekisteröity tavaramerkki, ja Bose Corporation käyttää sitä lisenssillä. Deezer on Blogmusik SAS:n rekisteröity tavaramerkki. Spotify on Spotify AB:n rekisteröity tavaramerkki. Musiikkipalvelut voivat vaihdella maittain. YouTube on Google, Inc:n tavaramerkki.

Lehdistötiedote PDF-tiedostona