UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

UUDET BOSE® SOUNDLINK® AROUND-EAR II -LANGATTOMAT KUULOKKEET

2.9.2015 – Bose julkaisi tänään langattomat SoundLink® around-ear II -kuulokkeet, jotka vievät langattoman musiikin kuuntelun uudelle tasolle. Kuulokkeissa on luokkansa paras äänenlaatu, 15 tunnin akunkesto, mahdollisuus liittää kaksi laitetta samanaikaisesti, NFC-pariliitostekniikka, saumaton äänen ja kuvan synkronointi, helppo vaihto musiikin ja puheluiden välillä, intuitiivinen ohjaus ja selkeät ääni-ilmoitukset. Kuulokkeet on suunniteltu jokapäiväiseen mobiilikäyttöön – ne ovat erittäin kestävät ja kevyet, eivätkä paina päätä pitkässäkään käytössä. Ainutlaatuiset ominaisuudet erottavat SoundLink®II -langattomat kuulokkeet muiden valmistajien langattomista kuulokkeista. Ne ovat saatavilla syyskuun lopussa hintaan 329.95€.

”Emme halunneet tinkiä langattomien kuulokkeiden äänenlaadusta emmekä käyttömukavuudesta, vaan tähtäsimme samaan kuin johdollisissa kuulokkeissa”, sanoo Bose Wireless Headphones -osaston pääjohtaja Bernice Cramer. ”Siksi panostimme SoundLink II -kuulokkeissa muuhunkin kuin luokkansa parhaaseen äänenlaatuun ja teimme niistä myös markkinoiden helppokäyttöisimmät langattomat kuulokkeet. Käyttäjän huomio kiinnittyy ensiksi erinomaiseen ääneen, mutta sen jälkeen käy myös nopeasti ilmeiseksi, että olemme ratkaisseet kaikki langattomiin kuulokkeisiin liittyvät pienet ja suuret ongelmat, joita muilla valmistajilla on. Se on kaikki huolellisen kehitystyön tulosta ja tekee musiikin suoratoistosta entistä kätevämpää.”

Bosen langaton ääni

Langattomissa SoundLink® around-ear II -kuulokkeissa käytetään Bosen kehittämää teknologiaa, kuten aktiivista taajuuskorjainta ja uutta äänenvoimakkuuteen optimoitua taajuuskorjausta, joten ne toistavat musiikin tarkasti ja todenmukaisesti kaikilla äänenvoimakkuuksilla. Kuulokkeissa ei ole erillisiä lisätehosteita, sillä niitä ei tarvita. Sen sijaan musiikki kuulostaa mahdollisimman tarkasti samalta kuin alkuperäinen tallenne, eikä ääntä tarvitse muokata tai luoda uudelleen.

”Emme koskaan lisää tuotteisiimme ääntä muuntavia ominaisuuksia, sillä mielestämme meillä ei ole oikeutta muokata muiden musiikkia. Kappaleet kuuluvat artisteille ja kuuntelijoille, ja meidän tehtävämme on saada ne kuulostamaan mahdollisimman hyvältä”, Cramer sanoo.

Puheluiden toistoon SoundLink® around-ear II -kuulokkeet käyttävät edistynyttä mikrofonijärjestelmää, HD-ääntä ja mukautuvaa äänenvoimakkuuden säätötekniikkaa, joka takaa selkeät puhelut myös tuulisessa ja meluisassa ympäristössä. Tekniikka muuttaa automaattisesti puheluiden äänenvoimakkuutta puheäänen ja ympäristön mukaan. Näin käyttäjän eri tarvitse säätää äänenvoimakkuutta erikseen siirtyessään esimerkiksi hiljaisesta rakennuksesta ruuhkaiselle kadulle.

Bosen langaton tekniikka

SoundLink® around-ear II -kuulokkeet tarjoavat täydellisen langattoman vapauden. Akku kestää yhdellä latauksella jopa 15 tuntia, eli 25 % enemmän kuin kilpailevissa tuotteissa keskimäärin. Jopa nopea 15 minuutin lataus mukana toimitettavalla USB-kaapelilla antaa virtaa kahdeksi tunniksi. Tämä on vasta alkua. Moniliitäntäominaisuuden ansiosta kuulokkeisiin voi yhdistää samanaikaisesti kaksi laitetta, joten käyttäjä voi katsoa elokuvia tai urheilua tabletilta ja vastata samaan aikaan puhelimeen. Äänen ja kuvan synkronointi on perinteisesti tuottanut ongelmia langattomille kuulokkeille, mutta SoundLink®-kuulokkeissa synkronointi toimii saumattomasti sekä videon katselussa että FaceTime-puheluissa. Myös pariliitoksen muodostaminen on ennätyksellisen helppoa: NFC-yhteys luodaan koskettamalla mobiililaitetta oikealla korvakuvulla, minkä lisäksi kuulokkeet tukevat uusinta Bluetooth®-tekniikkaa. Musiikin ja puheluiden välillä vaihtaminen onnistuu suoraan kuulokkeista. Korvakuvussa on intuitiiviset säätimet, joiden käyttäminen on helppoa ja nopeaa. SoundLink® II -kuulokkeissa on myös kätevät ääni-ilmoitukset (11 eri kielellä), jotka kertovat, kuka soittaa, mihin laitteeseen on luotu yhteys ja kuinka paljon akussa on varausta jäljellä.

Bosen langaton laatu

SoundLink®-kuulokkeet on valmistettu ja testattu Bosen laboratoriossa, ja ne kestävät todistetusti putoamisen, kolhuja ja kovakouraisempaakin käsittelyä. Niiden muotoilu perustuu QC®25-kuulokkeisiin, ja niissä on käytetty iskunkestäviä materiaaleja, nylon-lasikuitua ja ruostumatonta terästä. Vaikka kuulokkeet ovat täynnä teknologiaa, ne ovat kevyet (paino vain 198,4 grammaa) ja mukavat päässä, kiitos pehmeiden korvatyynyjen ja muotoillun sangan. Kuulokkeiden säilytys on helppoa, sillä ne taittuvat litteiksi omaan suojakoteloonsa.

Bosen SoundLink®-tuoteperheen tarina

Bosen SoundLink®-tuotteet ovat saavuttaneet maailmanlaajuisen maineen langattoman mobiiliäänen uranuurtajina vuodesta 2011 lähtien, jolloin ensimmäinen SoundLink-kaiutin julkaistiin. Siitä lähtien SoundLink-kaiuttimet ovat olleet markkinoiden suosituimpia Bluetooth-kaiuttimia ja SoundLink® Mini -kaiuttimesta – jonka toinen sukupolvi julkaistiin hiljattain – on tullut maailman kuuluisin pieni kaiutin. Vuonna 2014 julkaisimme SoundLink® on-ear Bluetooth -kuulokkeet, joissa oli luokkansa paras suorituskyky, käytettävyys ja kestävyys. Tänään SoundLink® around-ear II -langattomat kuulokkeet liittyvät tuoteperheeseen ja rikkovat langattoman musiikin rajoja entistä laadukkaammalla äänellä ja ennennäkemättömillä ominaisuuksilla.

Hinta ja saatavuus

Uusia Bose SoundLink® around-ear II -langattomia kuulokkeita valmistetaan mustana ja valkoisena. Ne ovat saatavilla syyskuun lopussa hintaan 329.95€. Bose SoundLink® on-ear -langattomat kuulokkeet ovat edelleen saatavilla hintaan 289,95€. Molemmat SoundLink®-kuulokkeet ovat saatavana verkosta osoitteesta Bose.fi ja valituilta valtuutetuilta Bose-jälleenmyyjiltä.

Tietoa Bosesta

Massachusettsin teknillisen korkeakoulun (MIT) sähköopin professori, tohtori Amar G.Bose perusti Bose‐yhtiön vuonna 1964. Tänä päivänä yhtiön toimintaa ohjaa perusperiaate, investoiminen pitkäjännitteiseen tutkimukseen, jonka tavoitteena on kehittää uusia, asiakkaita hyödyttäviä teknisiä ratkaisuja.

Bose on luonut jo vuosikymmenten ajan innovaatioita eri toimialoilla ja synnyttänyt kokonaan uusia tuotekategorioita. Yhtiön kotiin, autoihin ja julkisiin tiloihin suunnittelemat tuotteet tunnetaan kaikkialla ja ovat muuttaneet tavan, jolla ihmiset kuuntelevat musiikkia.

Bose on yksityisesti omistettu yhtiö, jonka kekseliäisyys, intohimo laadukkaiden tuotteiden luomiseen sekä sitoutuminen ennennäkemättömän kokemuksen luomiseen tunnetaan kaikkialla maailmassa.

###

SoundLink® on Bose Corporationin rekisteröity tavaramerkki Yhdysvalloissa ja muilla lainkäyttöalueilla. FaceTime® on Apple Inc:n tavaramerkki. Bluetooth®-sanamerkki on Bluetooth SIG, Inc:n rekisteröity tavaramerkki, ja Bose Corporation käyttää sitä lisenssillä.

Lehdistötiedote PDF-tiedostona