Bosen SoundTouch-tuki päättyy
Bose lopettaa kaikkien SoundTouch-tuotteiden pilvipalvelutuen 18. helmikuuta 2026. Järjestelmäsi toimii siihen saakka tavalliseen tapaan, ja pääset käyttämään pilvipohjaisia ominaisuuksia SoundTouch-sovelluksen kautta.
18. helmikuuta jälkeen tietyt ominaisuudet – mukaan lukien integroidut musiikkipalvelut, kuten Spotify ja TuneIn, sekä monihuonetoisto – eivät ole enää käytettävissä. Mikäli SoundTouch-tuotteessasi on Bluetooth® tai AUX- tai HDMI-liitäntä, voit nauttia laadukkaasta äänentoistosta edelleen yhdistetyiltä laitteiltasi.
Alun perin vuonna 2013 käyttöönotetut SoundTouch-järjestelmät ovat tarjonneet yli vuosikymmenen ajan luotettavaa, koko tilan täyttävää ääntä. Kehittäessämme yhdistettyjen tuotteiden alustojamme, tällaisia muutoksia saattaa tulla eteen. Haluamme siis varmistaa, että sinulla on selkeä käsitys siitä, mitä on odotettavissa.
Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja, ota meihin yhteyttä.
SoundTouch – Usein kysytyt kysymykset
Miksi Bose lopettaa SoundTouch-tuen?
Bosen SoundTouch-järjestelmät otettiin käyttöön vuonna 2013. Teknologia on sittemmin kehittynyt, emmekä enää pysty ylläpitämään emmekä tukemaan vanhemman sukupolven pilvipohjaista infrastruktuuria. Olemme edelleen sitoutuneita luomaan uusia kuunteluelämyksiä asiakkaillemme modernien teknologioiden avulla.
Eikö SoundTouch-kaiuttimeni enää toimi?
Jotkin yksittäisten SoundTouch-kaiuttimien (kuten SoundTouch 10, 20 Series III ja 30 Series III) toiminnot, kuten Bluetooth ja AUX, tulevat todennäköisesti toimimaan yhdistettäessä paikalliseen lähteeseen, mutta emme voi taata niiden suorituskykyä pitkällä aikavälillä. SoundTouch-tuetuissa kotiteatterituotteissa, kuten Lifestyle 650, SoundTouch 130 ja SoundTouch 300 Soundbar, HDMI-liitännän, optisten tulojen sekä Bluetoothin pitäisi toimia tavalliseen tapaan. Muut ominaisuudet, kuten SoundTouch-suoratoisto ja -sovellushallinta, lakkaavat toimimasta.
Lakkaako SoundTouch-sovellus toimimasta?
Kyllä. SoundTouch-sovellus ei enää toimi 18. helmikuuta 2026 jälkeen.
Onko SoundTouch-sovellus edelleen ladattavissa?
Japanissa SoundTouch-sovelluksen voi ladata 31.12.2025 saakka. Muilla markkina-alueilla SoundTouch-sovelluksen voi ladata 18.2.2026 saakka.
Onko olemassa jokin korvaava sovellus tai alusta?
Ei, emme suunnittele tukevamme SoundTouch-tuotteita millään muulla sovelluksella.
Menetänkö pääsyn tallentamiini esiasetuksiin?
Vaikka jotkut olemassa olevista esiasetuksista saattavat edelleen toimia, emme voi taata, että kaikki esiasetukset toimivat jatkossa. Et pysty muuttamaan olemassa olevia esiasetuksia, kun sovellus lakkaa toimimasta.
Mistä saan apua, kun tuki on päättynyt?
Olemme sitoutuneita tukemaan asiakkaitamme kaikin mahdollisin tavoin. Mikäli sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita liittyen vaihtoehtoihisi tämän muutoksen yhteydessä, siirry Bosen tukisivustolle , josta löydät ajantasaista tukea ja yhteystietoja.
Vaikuttaako tämä muihin tuotteisiin?
Ei. Tämä muutos vaikuttaa ainoastaan SoundTouch-toimintoja sisältäviin tuotteisiin.
Miten voin pysyä ajan tasalla tulevista tuoteuutisista tai korvaavista tuotteista?
Siirry Bosen tukisivustolle saadaksesi ajantasaista tukea ja löytääksesi yhteystiedot.
Mitä tililleni ja henkilötiedoilleni tapahtuu?
Poistamme kaikki SoundTouch-tuotteen käyttö- ja telemetriatiedot 25.2.2026 mennessä. Mikäli omistat muita Bose-tuotteita, My Bose -tilisi pysyy aktiivisena ja voit edelleen käyttää sitä verkkosivustollamme (soveltuvissa tapauksissa) ja muissa Bose-sovelluksissa. Mikäli haluat ladata tai poistaa SoundTouch-tietosi tai poistaa My Bose -tilisi kokonaan, täytä tietosuojan pyyntölomake.
Tekeekö tuotteeni jatkossa turvallisuuspäivityksiä?
Ei. SoundTouch-tuotteet eivät enää tee turvallisuuspäivityksiä.