UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Palautukset ja vaihdot

Voit kokeilla Bose-tuotetta kotonasi 90 päivän ajan riskittömästi. Näin voit varmistaa, että olet tyytyväinen. Jos törmäät ongelmaan tai et ole tyytyväinen johonkin ostamaasi Bose-tuotteeseen, soita meille tai lähetä meille sähköpostia. Kummallakin tavalla voimme auttaa kaikissa ostokseesi mahdollisesti liittyvissä ongelmissa.

Jos sinusta tuntuu, että tuote ei ole oikea sinulle, voit palauttaa tuotteen suoraan Boselle 90 päivän kuluessa:

  • Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, soita ja sovi palautuksesta suoraan Boselle. Lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen ja linkin, jonka kautta voit tulostaa UPS-palautusrahtikirjan. Seuraavaksi voit järjestää noudon UPS:n kanssa tai viedä paketin lähimpään UPS-toimipisteeseen.
  • Bosen palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain suoraan Bose-verkkokaupasta tai puhelimitse ostettuja tuotteita. Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan. Bose-myymälästä ostetut tuotteet on palautettava ostopaikkaan. Verkkokaupasta tai puhelimitse ostettuja tuotteita ei voi palauttaa Bose-myymälöihin.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, saat sähköpostivahvistuksen palautuksen hyväksymisestä ja hyvityksen maksusta. Palautuksen käsittely kestää korkeintaan kaksi viikkoa.
  • Huomaa, että pankistasi riippuen hyvityssumman siirtyminen tilillesi voi kestää 2–10 arkipäivää.

Käytäntömme ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi. Helpoin tapa palauttaa tuote näiden oikeuksien nojalla on ottaa meihin yhteyttä. Voit käyttää myös tätä peruutuslomaketta, mutta se ei ole välttämätöntä.