Jos kuulokkeiden yhdistäminen Bose Music -sovellukseen ei onnistu, yritä seuraavia toimenpiteitä. Yritä sitten muodostaa yhteys kuulokkeisiin uudelleen.
Liittyy tuotteisiin:
Katkaise kuulokkeiden virta ja kytke se sitten takaisin.
Sulje Bose Music- sovellus laitteestasi ja pyyhkäise se pois sulkeaksesi sen kokonaan. Avaa sovellus ja yritä muodostaa yhteys uudelleen.
- Jos käytät iOS-laitetta, kaksoisnapauta kotipainiketta ja pyyhkäise Bose Music -sovellus pois.
- Jos käytät Android-laitetta, paina viimeaikaisten sovellusten painiketta ja pyyhkäise Bose Music -sovellus pois.
Jos kuulokkeita ladataan, irrota latausjohto. Kuulokkeet eivät voi muodostaa yhteyttä sovellukseen latauksen aikana.
Varmista, että Bose Music -sovelluksesi ja kuulokkeesi ovat ajan tasalla. Tarkista sovelluskaupasta, onko sovellukseen saatavilla päivityksiä. Siirry osoitteeseen btu.Bose.com ja tarkista, onko kuulokkeille saatavilla päivityksiä.
Poista kuulokkeet mobiililaitteesi muistista:
- Katso laitteen Bluetooth®-asetuksista luettelo aiemmin yhdistetyistä Bluetooth-tuotteista.
- Etsi Bose-kuulokkeesi ja poista ne listalta napauttamalla esimerkiksi Unohda, Pura pariliitos tai Poista. Kuulokkeet saattavat näkyä listalla useampaan kertaan. Poista ne kaikista kohdista.
Tyhjennä Bluetooth-laitteiden luettelo kuulokkeista:
- Kytke kuulokkeiden virta.
- Pidä virta-/Bluetooth-painiketta painettuna 10 sekuntia, kunnes kuulet ilmoituksen "Bluetooth device list cleared" (Bluetooth-laiteluettelo tyhjennetty).
Jos käytät Apple iOS -laitetta, älä napauta Peruuta asennuksen aikana:
- Kun olet valinnut tuotteesi Bose-sovelluksen Get Connected (Muodosta yhteys) -näytöstä, Select An Accessory (Valitse lisävaruste) -ponnahdusikkuna tulee näkyviin.
- Älä sulje ponnahdusikkunaa. Kuulokkeiden ilmestyminen luetteloon saattaa kestää jopa kaksi minuuttia.
- Valitse kuulokkeet, kun ne ilmestyvät näkyviin. Napauta pyydettäessä Pair (Muodosta pariliitos). Katso lisätietoja sivulta Kuulokkeiden määrittäminen.
Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen sammuttamalla se kokonaan ja kytkemällä siihen sitten virta.
Poista Bose Music -sovelluksen asennus ja asenna se uudelleen mobiililaitteesi sovelluskaupasta.
Nollaa kuulokkeet. Katso lisätietoja sivulta Kuulokkeiden nollaaminen.