UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Bose Music -sovellus ei voi muodostaa yhteyttä kuulokkeisiin

Jos kuulokkeiden yhdistäminen Bose Music -sovellukseen ei onnistu, yritä seuraavia toimenpiteitä. Yritä sitten muodostaa yhteys kuulokkeisiin uudelleen.

Katkaise kuulokkeiden virta ja kytke se sitten takaisin.

Sulje Bose Music- sovellus laitteestasi ja pyyhkäise se pois sulkeaksesi sen kokonaan. Avaa sovellus ja yritä muodostaa yhteys uudelleen.

  • Jos käytät iOS-laitetta, kaksoisnapauta kotipainiketta ja pyyhkäise Bose Music -sovellus pois.
  • Jos käytät Android-laitetta, paina viimeaikaisten sovellusten painiketta ja pyyhkäise Bose Music -sovellus pois.

Jos kuulokkeita ladataan, irrota latausjohto. Kuulokkeet eivät voi muodostaa yhteyttä sovellukseen latauksen aikana.

Varmista, että Bose Music -sovelluksesi ja kuulokkeesi ovat ajan tasalla. Tarkista sovelluskaupasta, onko sovellukseen saatavilla päivityksiä. Siirry osoitteeseen btu.Bose.com ja tarkista, onko kuulokkeille saatavilla päivityksiä.

Poista kuulokkeet mobiililaitteesi muistista:

  1. Katso laitteen Bluetooth®-asetuksista luettelo aiemmin yhdistetyistä Bluetooth-tuotteista.
  2. Etsi Bose-kuulokkeesi ja poista ne listalta napauttamalla esimerkiksi Unohda, Pura pariliitos tai Poista. Kuulokkeet saattavat näkyä listalla useampaan kertaan. Poista ne kaikista kohdista.

Tyhjennä Bluetooth-laitteiden luettelo kuulokkeista:

  1. Kytke kuulokkeiden virta.
  2. Pidä virta-/Bluetooth-painiketta painettuna 10 sekuntia, kunnes kuulet ilmoituksen "Bluetooth device list cleared" (Bluetooth-laiteluettelo tyhjennetty).

Jos käytät Apple iOS -laitetta, älä napauta Peruuta asennuksen aikana:

  1. Kun olet valinnut tuotteesi Bose-sovelluksen Get Connected (Muodosta yhteys) -näytöstä, Select An Accessory (Valitse lisävaruste) -ponnahdusikkuna tulee näkyviin.
  2. Älä sulje ponnahdusikkunaa. Kuulokkeiden ilmestyminen luetteloon saattaa kestää jopa kaksi minuuttia.
  3. Valitse kuulokkeet, kun ne ilmestyvät näkyviin. Napauta pyydettäessä Pair (Muodosta pariliitos). Katso lisätietoja sivulta Kuulokkeiden määrittäminen.

Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen sammuttamalla se kokonaan ja kytkemällä siihen sitten virta.

Poista Bose Music -sovelluksen asennus ja asenna se uudelleen mobiililaitteesi sovelluskaupasta.

Nollaa kuulokkeet. Katso lisätietoja sivulta Kuulokkeiden nollaaminen.