TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Bose Connect ‑sovellus ei havaitse laitetta

Liittyy tuotteisiin:

Selvitä, onko ongelma sovelluksessa vai pariliitettävässä laitteessa
Yritä muodostaa laseilla pariliitos toiseen laitteeseen tai samaan laitteeseen mutta ilman Bose Connect ‑sovellusta. Lisätietoja aiheesta on kohdassa Yhdistäminen mobiililaitteeseen. Jos laite ei vieläkään muodosta pariliitosta, katso kohta Yhteyden muodostaminen mobiililaitteeseen ei onnistu.

Sulje Bose-sovellus ja käynnistä se uudelleen
Sovelluksen sulkeminen vaihtelee laitteesta ja käyttöjärjestelmästä riippuen. Sulje sovellus iOS-laitteessa tuplanapauttamalla kotipainiketta, jolloin saat käytössä olevat sovellukset näkyviin. Etsi sovellus pyyhkäisemällä oikealle tai vasemmalle ja sulje se sitten pyyhkäisemällä ylöspäin. Sulje sovellus Android-laitteessa painamalla viimeaikaisten sovellusten painiketta, jolloin saat käytössä olevat sovellukset näkyviin. Pyyhkäise sitten Connect-sovellus pois.

Käynnistä Bluetooth-laite uudelleen
Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Laitteen voi nollata sammuttamalla laitteen ja irrottamalla sen akun 15 sekunniksi, jos mahdollista. Aseta akku takaisin paikalleen (jos sen voi irrottaa) ja käynnistä laite uudelleen.

Ota sijaintipalvelut käyttöön Android 6 -laitteissa
Android 6 -laite vaatii, että laitteelle on annettu lupa sijainnin paikantamiseen ja sijaintipalvelut on otettu käyttöön, jotta se voi hakea matalaenergistä Bluetooth-laitetta, kuten Bose-laitettasi. Ota pariliitettävän laitteen sijaintipalvelut/GPS-toiminto käyttöön. Asetuksen käyttöönotto vaihtelee laitteittain. Asetus löytyy kuitenkin tavallisesti ilmoituspalkista tai kohdasta Asetukset > Yleiset asetukset > Sijainti. Yritä muodostaa pariliitos.

Muodosta Android 6+ -laitteen pariliitos sovelluksen kautta
Android-laitteissa, joissa on Android 6 -versio tai uudempi, lasien ja laitteen pariliitos on muodostettava ensimmäistä kertaa Bose Connect ‑sovelluksessa, ennen kuin se tulee näkyviin sovelluksessa. Tämä on tehtävä silloinkin, kun laitteeseen on jo muodostettu pariliitos Bose Connect ‑sovelluksen ulkopuolella Androidin Bluetooth-valikosta. Kun tämä on kertaalleen tehty, sovellus muodostaa laitteeseen yhteyden automaattisesti. Lisätietoja aiheesta on kohdassa Yhdistäminen mobiililaitteeseen.

Android-laitteet: tyhjennä Bose Connect ‑sovelluksen välimuisti
Jos käytät Android-laitetta, tyhjennä Bose Connect -sovelluksen välimuisti. Käytäntö vaihtelee laitteesta ja Android-versiosta riippuen. Tavallisesti asetus löytyy laitteen Asetukset-valikosta, valitsemalla Sovellukset > Bose Connect > Tyhjennä välimuisti > Tyhjennä tiedot. Huomautus: Asetus nollaa kaikki Bose Connect ‑sovelluksen asetukset.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.