UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Yhteyden muodostaminen mobiililaitteeseen ei onnistu

Liittyy tuotteisiin:

Jos Frames-lasit eivät muodosta yhteyttä mobiililaitteeseesi, yritä seuraavaa:

  • Siirrä laite lähemmäs Frames-laseja. Mobiililaitteen tulee olla korkeintaan 9 metrin päässä Frames-laseista.
  • Siirrä lasit kauemmas häiriölähteistä tai esteistä, kuten reitittimestä tai mikroaaltouunista.
  • Poista Bluetooth® käytöstä laitteessa, ja ota se sitten uudelleen käyttöön. Bluetooth-toiminnon poistaminen käytöstä ja ottaminen uudelleen käyttöön pakottaa laitteen ja Bose-tuotteen muodostamaan pariliitoksen tai yhteyden uudelleen.
  • Poista Frames-lasit mobiililaitteesi Bluetooth-luettelosta ja muodosta yhteys uudelleen.
  • Tyhjennä Frames-lasien laiteluettelo ja yritä sitten muodostaa yhteys uudelleen.
  • Yritä muodostaa yhteys johonkin toiseen mobiililaitteeseen.
  • Sammuta muut Bluetooth-laitteet. Bose-laite saattaa muodostaa yhteyden aiemmin laitepariksi muodostettuun Bluetooth-laitteeseen. Voit välttää tämän sammuttamalla muut Bose-laitteen kantaman sisällä olevat Bluetooth-laitteet, joihin et halua muodostaa yhteyttä.