TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Yhteyden muodostaminen mobiililaitteeseen ei onnistu

Liittyy tuotteisiin:

Jos Frames-lasit eivät muodosta yhteyttä mobiililaitteeseesi, yritä seuraavaa:

  • Siirrä laite lähemmäs Frames-laseja. Mobiililaitteen tulee olla korkeintaan 9 metrin päässä Frames-laseista.
  • Siirrä lasit kauemmas häiriölähteistä tai esteistä, kuten reitittimestä tai mikroaaltouunista.
  • Poista Bluetooth® käytöstä laitteessa, ja ota se sitten uudelleen käyttöön. Bluetooth-toiminnon poistaminen käytöstä ja ottaminen uudelleen käyttöön pakottaa laitteen ja Bose-tuotteen muodostamaan pariliitoksen tai yhteyden uudelleen.
  • Poista Frames-lasit mobiililaitteesi Bluetooth-luettelosta ja muodosta yhteys uudelleen.
  • Tyhjennä Frames-lasien laiteluettelo ja yritä sitten muodostaa yhteys uudelleen.
  • Yritä muodostaa yhteys johonkin toiseen mobiililaitteeseen.
  • Sammuta muut Bluetooth-laitteet. Bose-laite saattaa muodostaa yhteyden aiemmin laitepariksi muodostettuun Bluetooth-laitteeseen. Voit välttää tämän sammuttamalla muut Bose-laitteen kantaman sisällä olevat Bluetooth-laitteet, joihin et halua muodostaa yhteyttä.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.