Jos Frames-lasit eivät muodosta yhteyttä mobiililaitteeseesi, yritä seuraavaa:
Yhteyden muodostaminen mobiililaitteeseen ei onnistu
Liittyy tuotteisiin:
- Siirrä laite lähemmäs Frames-laseja. Mobiililaitteen tulee olla korkeintaan 9 metrin päässä Frames-laseista.
- Siirrä lasit kauemmas häiriölähteistä tai esteistä, kuten reitittimestä tai mikroaaltouunista.
- Poista Bluetooth® käytöstä laitteessa, ja ota se sitten uudelleen käyttöön. Bluetooth-toiminnon poistaminen käytöstä ja ottaminen uudelleen käyttöön pakottaa laitteen ja Bose-tuotteen muodostamaan pariliitoksen tai yhteyden uudelleen.
- Poista Frames-lasit mobiililaitteesi Bluetooth-luettelosta ja muodosta yhteys uudelleen.
- Tyhjennä Frames-lasien laiteluettelo ja yritä sitten muodostaa yhteys uudelleen.
- Yritä muodostaa yhteys johonkin toiseen mobiililaitteeseen.
- Sammuta muut Bluetooth-laitteet. Bose-laite saattaa muodostaa yhteyden aiemmin laitepariksi muodostettuun Bluetooth-laitteeseen. Voit välttää tämän sammuttamalla muut Bose-laitteen kantaman sisällä olevat Bluetooth-laitteet, joihin et halua muodostaa yhteyttä.