Kokeile seuraavia toimenpiteitä, jos sinulla on ongelmia joidenkin musiikkikirjastosi kappaleiden toistamisessa.
Liittyy tuotteisiin:
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- Langaton SoundTouch-sovitin
- SoundTouch 10 -langaton kaiutin
- SoundTouch 130 -järjestelmä
- SoundTouch 120 -järjestelmä
- SoundTouch 20 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch® 220 -kotiteatterijärjestelmä
- SoundTouch 30 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 -järjestelmä
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 -vahvistin
- Langaton SoundTouch® II -sovitin
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® 30 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch®-ohjain
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® SA-4 -vahvistinpaketti
- SoundTouch® Stereo JC II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- Langaton SoundTouch®-sovitin
- Wave® SoundTouch® -järjestelmä
- Wave SoundTouch IV -järjestelmä
- Lifestyle 600 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle 650 -kotiviihdejärjestelmä
- CineMate® 120 -järjestelmä
- CineMate® 130 -järjestelmä
- CineMate® 520 -järjestelmä
- CineMate 220 home cinema system
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 135 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 III -järjestelmä
- Lifestyle® 535 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® SoundTouch® 135 -viihdejärjestelmä
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 -viihdejärjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 525 -järjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 535 -järjestelmä
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Jos kappaleet on lisätty äskettäin, synkronoi musiikkikirjasto uudelleen kirjastossa kuunneltavissa olevien kappaleiden päivittämiseksi. Katso ohjeet kohdasta Musiikkikirjaston synkronointi
Jos käytössäsi on iTunes 12.2 tai uudempi versio, käynnistä iTunes ja valitse iTunes > Asetukset > Lisäasetukset. Varmista Lisäasetuksista, että Jaa iTunes-kirjasto-XML muiden ohjelmien kanssa on valittuna, jotta iTunes-kirjasto on SoundTouch-järjestelmän saatavilla.
Jos musiikkikirjaston sisältävän tietokoneen käyttöjärjestelmä on päivitetty uudempaan, kokeile poistaa kirjasto ja lisätä se sitten uudelleen SoundTouch-tilillesi:
- Käynnistä SoundTouch-sovellus tietokoneella, jolla musiikkikirjasto sijaitsee.
- Valitse vasemmasta yläkulmasta valikkokuvake (≡) ja valitse sitten Asetukset > Musiikkipalvelut > Musiikkikirjasto (huomautus: jos valikkokuvake (≡) ei näy pöytätietokoneella tai tablet-laitteella, liukuvalikko saattaa olla jo avoinna).
- Valitse kirjasto, jossa näkyy Tämä tietokone.
- Valitse POISTA MUSIIKKIKIRJASTO. Vahvistusikkuna aukeaa.
- Valitse VAHVISTA.
- Lisää musiikkikirjastosi uudelleen SoundTouch-tilillesi. Katso apua kohdasta Musiikkikirjaston lisääminen SoundTouchiin
Määritä ääniraidan tiedostomuoto ja varmista, että se on jokin alla luetelluista tuetuista muodoista (huomautus: tiedossa ei ole näihin tiedostomuotoihin liittyviä bittinopeusrajoituksia, mutta näytteenottotaajuus on rajattu 96 kHz:iin):
- MP3
- AAC (lukuun ottamatta suojattuja tiedostoja)
- M4A (mukaan lukien Apple Lossless [ALAC] -tiedostot)
- WMA (lukuun ottamatta WMA Lossless -tiedostoja)
Tiedostot, joiden muotoa ei tueta, on joko muunnettava, siirtokopioitava uudelleen tai hankittava uudelleen jossakin edellä mainituista tuetuista muodoista.
Jos tiedosto on äänikirja, jonka tiedostopääte on .m4b:
- Paikanna tiedosto tietokoneesta tai NAS-asemalta.
- Muuta .m4b-tiedostopääte muotoon .m4a.
- Lisää tiedosto uudelleen musiikkikirjastoosi. Jos käytät iTunesia, napsauta hiiren oikealla painikkeella tiedostoa iTunesissa ja valitse Tietoja > Asetukset. Valitse asetuksista Mediatyypiksi Musiikki.
- Synkronoi musiikkikirjasto uudelleen. Katso ohjeet kohdasta Musiikkikirjaston synkronointi
Etsi kappale ohjelmassa, jolla hallitset musiikkikirjastoasi (Windows Media Player tai iTunes), ja varmista, että kappale on toistettavissa ohjelmalla. Jos näin ei ole, kappaleessa on ongelma.
Pilvitallennusta ei tueta. Lataa sen sijaan haluamasi kappaleet pilvestä tietokoneelle tai NAS-asemalle, jolla musiikkikirjastosi sijaitsee, ja synkronoi kirjasto uudelleen. Katso ohjeet kohdasta Musiikkikirjaston synkronointi