TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Acoustimass-bassoyksiköstä ei tule ääntä

Liittyy tuotteisiin:

Jos et kuule ääntä bassoyksiköstä (lisävaruste), kokeile seuraavaa:

Varmista soundbarin Adjustments (Säädöt) -näytössä, että bassoyksikön virta on kytketty.

  1. Valitse soundbar Bose Music -sovelluksen My Bose (Oma Bose) -näytössä, johon pääset napauttamalla kuuloke ja kaiutin -kuvaketta vasemmassa yläkulmassa.
  2. Napauta soundbarin kuvaa näytön oikeassa alakulmassa.
  3. Accessory Settings (Lisävarusteasetukset) -osiossa bassoyksikön kytkimen tulisi olla oikeanpuoleisessa asennossa lisävarusteen ottamiseksi käyttöön.
  • Jos kytkin on vasemmanpuoleisessa asennossa, ota bassoyksikkö käyttöön napauttamalla kytkintä kerran.
  • Jos kytkin on oikeanpuoleisessa asennossa, napauta kytkintä kahdesti, niin bassoyksikön ääni otetaan uudelleen käyttöön.

Voit tarkistaa bassoyksikön tilan sen takana olevan valon väristä ja vilkkumiskuviosta.

Valon toimintaBassoyksikön tila
Palaa valkoisenaYhdistetty soundbariin
Vilkkuu oranssinaValmis yhdistettäväksi soundbariin. Tutustu ohjeaiheeseen Bassoyksikön (lisävaruste) yhdistäminen.
Palaa oranssina (himmeä)Yhteys soundbariin on katkaistu. Nollaa bassoyksikkö irrottamalla sen virtajohto pistorasiasta. Odota 30 sekuntia ja liitä virtajohto napakasti takaisin toimivaan pistorasiaan.
Vilkkuu valkoisenaLataa ohjelmistopäivitystä
Pois päältäVirransäästötila
Vilkkuu punaisenaPeruuttamaton virhe. Ota yhteyttä Bosen asiakaspalveluun.

Selvitä, onko parin metrin etäisyydellä soundbarista tai bassoyksiköstä muita langattoman signaalin lähteitä, jotka saattavat häiritä niiden toimintaa. Järjestelmän suorituskykyyn mahdollisesti vaikuttavia laitteita ovat esimerkiksi langattomat puhelimet, Wi-Fi®-reitittimet, langattomat tulostimet tai mikroaaltouunit.

Tunnista häiriön mahdollinen aiheuttaja irrottamalla häiriön lähteeksi epäilemäsi laite tilapäisesti verkkovirrasta ja käynnistämällä Bose-järjestelmä uudelleen. Tarkista, onko sen suorituskyky parantunut. 

Vaihda Bose-järjestelmän tai häiriötä aiheuttavan laitteen paikkaa. Etäisyyttä on oltava ehkä jopa kaksi metriä. Jos laitteiden paikkaa ei voi vaihtaa, muuta häiriötä aiheuttavan laitteen Wi-Fi-kanavaa tai langatonta taajuutta.

Nollaa soundbar ja bassoyksikkö irrottamalla niiden virtajohdot pistorasiasta. Odota 30 sekuntia ja liitä virtajohdot napakasti takaisin toimivaan pistorasiaan.

Jos langatonta häiriötä ilmenee, eikä sitä ole mahdollista poistaa, voit kokeilla langallista yhteyttä bassoyksikköön. Tietyissä kokoonpanoissa bassoyksikön, Wi-Fi-laitteiden tai muiden häiriölähteiden paikkaa ei välttämättä voi muuttaa.

Ratkaise ongelma liittämällä kummastakin päästään 3,5 mm:n urosliittimellä varustettu äänikaapeli soundbarin BASS-lähtöliitäntään ja bassoyksikön BASS IN -liitäntään. 

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.