UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Ongelmia järjestelmän hallinnassa Google Assistantin avulla

Huomautus: Google Assistant ei tue kaikkia kieliä ja maita.

Jos äänikomentojen käyttämisessä Google Assistantin avulla on vaikeuksia, kokeile seuraavaa:

Varmista, että virtuaaliavustajasi on otettu käyttöön. Lisätietoja on ohjeiden kohdassa Google Assistantin käyttö Bosen älytuotteiden kanssa

Jos huoneessa on hälyä, kuten runsasta keskustelua tai äänekästä musiikkia, tuote ei välttämättä kuule komentojasi. Yritä vähentää huoneen hälyä tai puhu kovempaa tai lähempänä tuotetta.

Yritä muotoilla komento toisin. Google Assistant voi tulkita lauseita useilla tavoilla, joten yritä muotoilla komento toisin.

Jos yrität hallita musiikkipalvelua, varmista, että palvelu on lisätty Bose Music- ja Google Assistant -sovelluksiin valitsemalla Settings (Asetukset) > Linked Media Accounts (Yhdistetyt mediatilit). (Huomautus: Kaikkia musiikkipalveluja ei voi käynnistää puhekomennolla.)

Varmista, että hallittava tuote on yhdistetty tiliisi. Avaa Bose Music -sovellus ja valitse My Bose (Oma Bose) > My Account (Oma tili) > Manage Speakers (Hallitse kaiuttimia). Tarkista, että hallittava tuote näkyy luettelossa. Jos sitä ei näy, lisää se tilillesi.

Nollaa Bose-tuote irrottamalla virtajohto 30 sekunnin ajaksi.