TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Järjestelmän ohjausvaikeudet Alexaa käyttämällä

Liittyy tuotteisiin:

Huomautus: Amazon Alexa ei ole saatavilla kaikilla kielillä ja kaikissa maissa.

Jos äänikomentojen käyttämisessä on vaikeuksia Amazon Alexa -virtuaaliavustajan kanssa, kokeile seuraavaa:

Varmista, että virtuaaliavustajasi on otettu käyttöön. Lisätietoja on ohjeaiheessa Amazon Alexa -virtuaaliavustajan käyttäminen Bosen älytuotteiden kanssa.

Jos huoneessa on hälyä, kuten runsasta keskustelua tai äänekästä musiikkia, tuote ei välttämättä kuule komentojasi. Yritä vähentää huoneen hälyä tai puhu kovempaa tai lähempänä tuotetta.

Yritä muotoilla komento toisin. Alexa voi tulkita lauseita useilla tavoilla, joten yritä sanoa komento toisella tavalla.

Anna Bose-tuotteillesi yksinkertaisia huoneiden nimiä, jotta Alexa löytää ne helpommin (esim. ”Office”, ”Bedroom” tai ”Den” mieluummin kuin ”John's office”, ”Bedroom3” tai ”HS500 Den”). Käytä nimissä myös välilyöntejä normaalisti (esim. ”Master bedroom” eikä ”Masterbedroom”). Pyri välttämään erikoismerkkejä tai numeroita järjestelmien nimissä.

Voit nimetä tuotteita uudelleen Bose Music -sovelluksen tuoteasetuksissa.

Jos et pysty hallitsemaan musiikkipalvelua, varmista, että se on lisätty Amazon Alexa -sovellukseen valitsemalla Menu (Valikko) > Settings (Asetukset) > Music & Media (Musiikki ja media). Alexa voi toistaa palvelun sisältöä, kun palvelu on lisätty Alexa-sovellukseen.

Kun muodostat yhteyden Alexa-tiliisi Bose Music -sovellusta käyttämällä, Amazon asentaa automaattisesti tarvittavan Bose Skillin. Asennuksen aikana ilmennyt ongelma on kuitenkin saattanut estää Skillin asentamisen. Avaa Amazon Alexa -sovellus ja valitse Menu (Valikko) > Skills (Skillit). Jos Bose Skill (not for SoundTouch) ei ole asennettuna, hae Skill-näytössä hakusanalla Bose. Valitse ja asenna Bose Skill (not for SoundTouch).

Varmista, että hallittava tuote on yhdistetty tiliisi. Avaa Bose Music -sovellus ja valitse My Bose (Oma Bose) > My Account (Oma tili) > Manage Speakers (Hallitse kaiuttimia). Tarkista, että hallittava tuote näkyy luettelossa. Jos sitä ei näy, lisää se tilillesi.

Nollaa Bose-tuote irrottamalla virtajohto 30 sekunnin ajaksi.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.