Jos et saa yhdistettyä SoundTouch-järjestelmää verkkoon, kokeile seuraavia toimenpiteitä:
Jos asennat järjestelmän ensimmäistä kertaa:
Jos et saa yhdistettyä SoundTouch-järjestelmää verkkoon, kokeile seuraavia toimenpiteitä:
Jos asennat järjestelmän ensimmäistä kertaa:
Varmista, että järjestelmä on langattoman reitittimen kantoalueella.
Käynnistä tietokone tai mobiililaite uudelleen ja avaa SoundTouch-sovellus uudelleen.
Nollaa SoundTouch-järjestelmä.
Kokeile vaihtoehtoista asennusmenetelmää.
Jos järjestelmäsi on liitetty aiemmin verkkoon:
Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.
Nollaa Bose-tuotteesi.
Jos olet muuttanut äskettäin verkon nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä, päivitä verkkoasetukset SoundTouch-sovelluksessa. Katso apua kohdasta Yhdistäminen Wi-Fi-verkkoon salasanan vaihtamisen jälkeen.
Jos yrität muodostaa yhteyden uuteen verkkoon, katso kohta Yhdistäminen eri Wi-Fi-verkkoon.
Jos mahdollista, yhdistä osa muista langattomista laitteistasi (kuten Blu-ray-soitin tai pelijärjestelmä) verkkoosi Ethernet-kaapelilla. Tämä lisää langattoman verkon kaistanleveyttä, mikä voi parantaa verkossasi olevien langattomien laitteiden suorituskykyä.
Poista tietokoneella mahdollisesti käynnissä oleva tietoturva-/virustorjunta- tai palomuuriohjelmisto tilapäisesti käytöstä, jotta näet, onko kyseinen ohjelmisto ongelman aiheuttaja. Jos ongelma liittyy tietoturvaohjelmistoon, siirry ohjelmiston asetuksiin ja varmista, että SoundTouch-sovellusta ei ole estetty. Tämä tehdään tavallisesti luomalla poikkeus SoundTouch-sovellukselle.
Siirrä pois langattomien yhteyshäiriöiden aiheuttajat, jotka voivat vaikuttaa järjestelmään, kuten langaton reititin, langaton puhelin, televisio, mikroaaltouuni, Apple Airport Express ja vastaavat laitteet.
Älä käytä SoundTouch-järjestelmiä samassa paikassa kuin Bose AL8 -järjestelmää.