TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Wi-Fi-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä

Liittyy tuotteisiin:

enemmän...

Jos et saa yhdistettyä SoundTouch-järjestelmää verkkoon, kokeile seuraavia toimenpiteitä:

Jos asennat järjestelmän ensimmäistä kertaa:

Jos SoundTouch-järjestelmäsi ei tue Bluetoothia, älä aseta reitittimesi tilaksi N-Only / 5 GHz Only. Valitse tilaksi 2,4 GHz tai 2,4 / 5 GHz (joita kutsutaan toisinaan myös ”B/G/N” tai ”Mixed” -tilaksi).

Varmista, että järjestelmä on langattoman reitittimen kantoalueella.

Käynnistä tietokone tai mobiililaite uudelleen ja avaa SoundTouch-sovellus uudelleen.

Nollaa SoundTouch-järjestelmä.

Kirjaudu reitittimeen ja tarkista langattoman verkon suojausasetukset. Langattomaksi suojaukseksi ei pitäisi valita Enterprise-vaihtoehtoa.

Kokeile vaihtoehtoista asennusmenetelmää.

Jos järjestelmäsi on liitetty aiemmin verkkoon:

Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.

Nollaa Bose-tuotteesi.

Jos olet muuttanut äskettäin verkon nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä, päivitä verkkoasetukset SoundTouch-sovelluksessa. Katso apua kohdasta Yhdistäminen Wi-Fi-verkkoon salasanan vaihtamisen jälkeen.

Jos yrität muodostaa yhteyden uuteen verkkoon, katso kohta Yhdistäminen eri Wi-Fi-verkkoon.

Jos järjestelmä on määritetty toimimaan useammassa kuin yhdessä Wi-Fi-verkossa, yhdistäminen voi kestää jopa kaksi minuuttia, sillä järjestelmä yrittää muodostaa yhteyden siihen verkkoon, jota on käytetty viimeisimmäksi järjestelmän neljästä muistiin tallennetusta verkosta.

Jos mahdollista, yhdistä osa muista langattomista laitteistasi (kuten Blu-ray-soitin tai pelijärjestelmä) verkkoosi Ethernet-kaapelilla. Tämä lisää langattoman verkon kaistanleveyttä, mikä voi parantaa verkossasi olevien langattomien laitteiden suorituskykyä.

Poista tietokoneella mahdollisesti käynnissä oleva tietoturva-/virustorjunta- tai palomuuriohjelmisto tilapäisesti käytöstä, jotta näet, onko kyseinen ohjelmisto ongelman aiheuttaja. Jos ongelma liittyy tietoturvaohjelmistoon, siirry ohjelmiston asetuksiin ja varmista, että SoundTouch-sovellusta ei ole estetty. Tämä tehdään tavallisesti luomalla poikkeus SoundTouch-sovellukselle.

Kokeile lisätä sellaisten laitteiden määrää, jotka saavat muodostaa yhteyden reitittimeen. Määrä voi olla määritetty pienemmäksi kuin niiden langattomien laitteiden määrä, jotka yrittävät muodostaa yhteyden reitittimeen.

Varmista, että reitittimen laiteohjelmisto on ajan tasalla.

Siirrä pois langattomien yhteyshäiriöiden aiheuttajat, jotka voivat vaikuttaa järjestelmään, kuten langaton reititin, langaton puhelin, televisio, mikroaaltouuni, Apple Airport Express ja vastaavat laitteet.

Älä käytä SoundTouch-järjestelmiä samassa paikassa kuin Bose AL8 -järjestelmää.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.