Jos järjestelmäsi on yhteydessä Wi-Fi-verkkoon mutta ei näy Bose Music -sovelluksessa, kokeile seuraavia keinoja.
Liittyy tuotteisiin:
- Bose Soundbar 500
- Bose Smart Soundbar 700
- Bose Smart Speaker 500
- Bose Soundbar System Bundle
- Bose Home Speaker 300
- Bose Portable Smart Speaker
Sulje Bose Music -sovellus ja käynnistä se uudelleen.
Varmista, että Bose-järjestelmä ja Bose Music -sovellusta käyttävä laite ovat samassa verkossa. Jos verkon nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä on äskettäin muutettu, katso lisätietoja ohjeaiheesta Yhdistäminen toiseen verkkoon.
Tarkista, että Bose-järjestelmä on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-järjestelmä uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen ja nollaa järjestelmä irrottamalla sen virtajohto pistorasiasta. Odota 30 sekuntia ja liitä virtajohto napakasti takaisin toimivaan pistorasiaan.
Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.
Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tabletti ja älypuhelin. Jos tämän kaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä esimerkiksi suoratoistettaessa videoita, muille laitteille (kuten Bose-järjestelmälle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.
Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri Bose Music -sovelluksen toiminnan.