Jos kaiutin on yhteydessä Wi-Fi-verkkoon mutta ei näy Bose Music -sovelluksessa, kokeile seuraavaa:
Liittyy tuotteisiin:
Sulje Bose Music -sovellus ja käynnistä se uudelleen.
Varmista, että Bose-kaiutin ja Bose Music -sovellusta käyttävä laite ovat samassa verkossa. Jos verkon nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä on äskettäin muutettu, katso lisätietoja ohjeaiheesta Yhdistäminen toiseen verkkoon.
Tarkista, että Bose-kaiutin on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-kaiutin uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen ja nollaa kaiutin pitämällä toisto-/taukopainiketta painettuna kymmenen sekunnin ajan.
Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.
Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tabletti ja älypuhelin. Jos tämänkaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä esimerkiksi suoratoistettaessa videoita, muille laitteille (kuten Bose-kaiuttimelle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.
Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri Bose Music -sovelluksen toiminnan.