TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Sovellus ei tunnista Wi-Fi®-verkkoon yhdistettyä kaiutinta määrityksen aikana

Liittyy tuotteisiin:

Jos kaiutin on yhteydessä Wi-Fi-verkkoon mutta ei näy Bose Music -sovelluksessa, kokeile seuraavaa:

Sulje Bose Music -sovellus ja käynnistä se uudelleen.

Varmista, että Bose-kaiutin ja Bose Music -sovellusta käyttävä laite ovat samassa verkossa. Jos verkon nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä on äskettäin muutettu, katso lisätietoja ohjeaiheesta Yhdistäminen toiseen verkkoon.

Tarkista, että Bose-kaiutin on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-kaiutin uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen ja nollaa kaiutin pitämällä toisto-/taukopainiketta painettuna kymmenen sekunnin ajan.

Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.

Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tabletti ja älypuhelin. Jos tämänkaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä esimerkiksi suoratoistettaessa videoita, muille laitteille (kuten Bose-kaiuttimelle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.

Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri Bose Music -sovelluksen toiminnan.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.