Noudata näitä ohjeita, jos sinulla on ongelmia musiikkikirjastosi kanssa.
Musiikkikirjastoa ei voi käyttää
Liittyy tuotteisiin:
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120 -järjestelmä
- CineMate® 130 -järjestelmä
- CineMate® 520 -järjestelmä
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 600 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle 650 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 135 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 III -järjestelmä
- Lifestyle® 535 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® SoundTouch® 135 -viihdejärjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 525 -järjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 535 -järjestelmä
- Wave® SoundTouch® -järjestelmä
- Wave SoundTouch IV -järjestelmä
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch AM3 Wi-Fi -kaiutinjärjestelmä
- Langaton SoundTouch-sovitin
- SoundTouch 10 -langaton kaiutin
- SoundTouch 120 -järjestelmä
- SoundTouch 130 -järjestelmä
- SoundTouch 20 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 30 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 -järjestelmä
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 -vahvistin
- Langaton SoundTouch® II -sovitin
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® 30 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch®-ohjain
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® SA-4 -vahvistinpaketti
- SoundTouch® Stereo JC II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- Langaton SoundTouch®-sovitin
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 -viihdejärjestelmä
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Käynnistä uudelleen tietokone tai NAS-asema, jolla musiikkikirjasto sijaitsee.
- Nollaa Bose-järjestelmäsi.
- Jos käytössäsi on iTunes 12.2 tai uudempi versio, valitse iTunes > Asetukset > Lisäasetukset. Varmista Lisäasetuksista, että Jaa iTunes-kirjasto-XML muiden ohjelmien kanssa on valittuna, jotta iTunes-kirjasto on SoundTouch-järjestelmän saatavilla.
- Jos käytössäsi on iTunes 12.5.1 Windows-tietokoneella, varmista, että iTunes Music Library.xml -tiedosto sijaitsee oletusarvoisessa iTunes-kansiossa (C:\Users\[username]\Music\iTunes). Jos tiedosto ei sijaitse tässä kansiossa, etsi tiedosto ja siirrä se.
- Kirjaudu reitittimen asetusvalikkoon ja poista tilapäisesti käytöstä reitittimen palomuuri nähdäksesi, estääkö se SoundTouchia toimimasta oikein.
- Jos käytössäsi on NAS-asema, tarkista, että asema on Windows Media Playerin tai iTunesin käytettävissä. Jos näin ei ole, asema ei todennäköisesti siirrä tietoja verkossa. Kokeile nollata asema tai yhdistää se uudelleen verkkoon.
- Poista musiikkikirjasto ja lisää se uudelleen:
- Valitse sovelluksessa Valikko (≡) > Asetukset > Musiikkipalvelut > Musiikkikirjasto
Huomautus: Jos valikkokuvaketta (≡) ei näy pöytätietokoneessa tai tablet-laitteessa, liukuvalikko saattaa olla jo avoinna. - Valitse musiikkikirjastosi.
- Valitse POISTA MUSIIKKIKIRJASTO.
- Valitse POISTA esiin tulevasta vahvistusikkunasta.
- Lisää musiikkikirjasto uudelleen sovelluksessa valitsemalla Valikko (≡) > Lisää palvelu > NAS-aseman musiikkikirjasto.
- Anna kirjastolle uusi nimi (valinnainen).
- Valitse LISÄÄ MUSIIKKIKIRJASTO.