UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Musiikkikirjastoa ei voi käyttää

Liittyy tuotteisiin:

enemmän...

Noudata näitä ohjeita, jos sinulla on ongelmia musiikkikirjastosi kanssa.

  • Käynnistä uudelleen tietokone tai NAS-asema, jolla musiikkikirjasto sijaitsee.
  • Nollaa Bose-järjestelmäsi.
  • Jos käytössäsi on iTunes 12.2 tai uudempi versio, valitse iTunes > Asetukset > Lisäasetukset. Varmista Lisäasetuksista, että Jaa iTunes-kirjasto-XML muiden ohjelmien kanssa on valittuna, jotta iTunes-kirjasto on SoundTouch-järjestelmän saatavilla.
  • Jos käytössäsi on iTunes 12.5.1 Windows-tietokoneella, varmista, että iTunes Music Library.xml -tiedosto sijaitsee oletusarvoisessa iTunes-kansiossa (C:\Users\[username]\Music\iTunes). Jos tiedosto ei sijaitse tässä kansiossa, etsi tiedosto ja siirrä se.
  • Kirjaudu reitittimen asetusvalikkoon ja poista tilapäisesti käytöstä reitittimen palomuuri nähdäksesi, estääkö se SoundTouchia toimimasta oikein.
  • Jos käytössäsi on NAS-asema, tarkista, että asema on Windows Media Playerin tai iTunesin käytettävissä. Jos näin ei ole, asema ei todennäköisesti siirrä tietoja verkossa. Kokeile nollata asema tai yhdistää se uudelleen verkkoon.
  • Poista musiikkikirjasto ja lisää se uudelleen:
  1. Valitse sovelluksessa Valikko (≡) > Asetukset > Musiikkipalvelut > Musiikkikirjasto
    Huomautus: Jos valikkokuvaketta (≡) ei näy pöytätietokoneessa tai tablet-laitteessa, liukuvalikko saattaa olla jo avoinna.
  2. Valitse musiikkikirjastosi.
  3. Valitse POISTA MUSIIKKIKIRJASTO.
  4. Valitse POISTA esiin tulevasta vahvistusikkunasta.
  5. Lisää musiikkikirjasto uudelleen sovelluksessa valitsemalla Valikko (≡) > Lisää palvelu > NAS-aseman musiikkikirjasto.
  6. Anna kirjastolle uusi nimi (valinnainen).
  7. Valitse LISÄÄ MUSIIKKIKIRJASTO.