TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Järjestelmä ei käynnisty.

  • Varmista, että virtajohto on liitetty kunnolla.Jos jompikumpi virtajohdon pää ei ole liitetty kunnolla, virransyöttö voi olla epätasaista.

    Kun tarkistat Bose-järjestelmän virransyöttöä, varmista myös, että muut järjestelmään yhdistetyt laitteet on liitetty kunnolla.
  • Tarkista, saako L1 Model II -jalustaosa tai yhteensopiva Pro-tuote virtaa.
  • Varmista, että virtajohto on liitetty toimivaan pistorasiaan.Jos pistorasiassa on virtakytkin, varmista, että se on ON-asennossa. Kokeile pistorasian toimivuus yhdistämällä siihen jokin toinen laite, kuten valaisin. Kokeile, auttaako virtapistokkeen siirtäminen toiseen pistorasiaan.

    Huomautus: Joskus joistakin pistorasioista katkaistaan virta, kun tietyt muut pistorasiat eivät ole käytössä. Kysy lisätietoja valmistajalta.
  • Kokeile toista ToneMatch-kaapelia. Jos toisen kaapelin käyttö korjaa ongelman, alkuperäinen kaapeli voi olla viallinen.
  • Tarkista ToneMatch-kaapeli.Käytä ToneMatch-kaapelin sijaan Ethernet / Cat 5 -kaapelia.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.