Järjestelmä ei käynnisty.
Liittyy tuotteisiin:
- Varmista, että virtajohto on liitetty kunnolla.Jos jompikumpi virtajohdon pää ei ole liitetty kunnolla, virransyöttö voi olla epätasaista.
Kun tarkistat Bose-järjestelmän virransyöttöä, varmista myös, että muut järjestelmään yhdistetyt laitteet on liitetty kunnolla. - Tarkista, saako L1 Model II -jalustaosa tai yhteensopiva Pro-tuote virtaa.
- Varmista, että virtajohto on liitetty toimivaan pistorasiaan.Jos pistorasiassa on virtakytkin, varmista, että se on ON-asennossa. Kokeile pistorasian toimivuus yhdistämällä siihen jokin toinen laite, kuten valaisin. Kokeile, auttaako virtapistokkeen siirtäminen toiseen pistorasiaan.
Huomautus: Joskus joistakin pistorasioista katkaistaan virta, kun tietyt muut pistorasiat eivät ole käytössä. Kysy lisätietoja valmistajalta. - Kokeile toista ToneMatch-kaapelia. Jos toisen kaapelin käyttö korjaa ongelman, alkuperäinen kaapeli voi olla viallinen.
- Tarkista ToneMatch-kaapeli.Käytä ToneMatch-kaapelin sijaan Ethernet / Cat 5 -kaapelia.