UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Järjestelmän ohjelmiston lataus käynnistyi, mutta se ei pääty

Liittyy tuotteisiin:

enemmän...

Tämä oire liittyy ongelmaan, jossa ohjelmistopäivityksen lataus käynnistyy, mutta sen suorittaminen loppuun ei onnistu. Yritä ratkaista ongelma näin:

Jos sovelluksessa asennuksen eteneminen näyttää pysähtyneen mutta se jatkuu järjestelmän näytössä, anna lataamisen jatkua loppuun saakka. On mahdollista, että sovellus ei ole synkronoitu laitteen kanssa. Jos näin on, sulje sovellus ja avaa se uudelleen.

Poistu muista sovelluksista tai sulje muut sovellukset, jotka käyttävät verkon kaistanleveyttä.

Jos samanaikaisesti päivitetään useita järjestelmiä, yritä päivittää vain yksi järjestelmä kerrallaan.

Varmista, että järjestelmä tai tarpeen mukaan järjestelmän langaton sovitin on langattoman reitittimen kantoalueella.

Siirrä pois mahdolliset langattomien yhteyshäiriöiden aiheuttajat, jotka voivat vaikuttaa järjestelmään, kuten langaton reititin, langaton puhelin, TV, mikroaaltouuni, Apple Airport Express ja vastaavat laitteet.

Käynnistä reititin uudelleen katkaisemalla virta reitittimestä ja odottamalla 30 sekuntia ennen kuin kytket virran takaisin.

Palauta tehdasasetukset.

Vaihda reititin käyttämään toista kanavaa, kuten 1, 6 tai 11, koska nämä kanavat eivät häiritse toisiaan.

Varmista, että reitittimen laiteohjelmisto on ajan tasalla.

Jos käytät Wi-Fi-verkon laajenninta, toistinta tai tukiasemaa, katkaise virta laajentimesta tai toistimesta ja siirrä järjestelmä pääreitittimen kantoalueelle.

Yhdistä järjestelmä suoraan reitittimeen Ethernet-johdolla.

Yritä päivittää myöhemmin.