Tämä oire liittyy ongelmaan, jossa ohjelmistopäivityksen lataus käynnistyy, mutta sen suorittaminen loppuun ei onnistu. Yritä ratkaista ongelma näin:
Liittyy tuotteisiin:
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch AM3 Wi-Fi -kaiutinjärjestelmä
- Langaton SoundTouch-sovitin
- SoundTouch 10 -langaton kaiutin
- SoundTouch 120 -järjestelmä
- SoundTouch 130 -järjestelmä
- SoundTouch 20 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch® 220 -kotiteatterijärjestelmä
- SoundTouch 30 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 -järjestelmä
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 -vahvistin
- Langaton SoundTouch® II -sovitin
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® 30 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch®-ohjain
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® SA-4 -vahvistinpaketti
- SoundTouch® Stereo JC II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- Langaton SoundTouch®-sovitin
- Wave® SoundTouch® -järjestelmä
- Wave SoundTouch IV -järjestelmä
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 130 -järjestelmä
- CineMate® 120 -järjestelmä
- CineMate® 520 -järjestelmä
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 135 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 535 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 525 III -järjestelmä
- Lifestyle® SoundTouch® 135 -viihdejärjestelmä
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 -viihdejärjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 525 -järjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 535 -järjestelmä
- Lifestyle 600 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle 650 -kotiviihdejärjestelmä
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Jos sovelluksessa asennuksen eteneminen näyttää pysähtyneen mutta se jatkuu järjestelmän näytössä, anna lataamisen jatkua loppuun saakka. On mahdollista, että sovellus ei ole synkronoitu laitteen kanssa. Jos näin on, sulje sovellus ja avaa se uudelleen.
Poistu muista sovelluksista tai sulje muut sovellukset, jotka käyttävät verkon kaistanleveyttä.
Jos samanaikaisesti päivitetään useita järjestelmiä, yritä päivittää vain yksi järjestelmä kerrallaan.
Varmista, että järjestelmä tai tarpeen mukaan järjestelmän langaton sovitin on langattoman reitittimen kantoalueella.
Siirrä pois mahdolliset langattomien yhteyshäiriöiden aiheuttajat, jotka voivat vaikuttaa järjestelmään, kuten langaton reititin, langaton puhelin, TV, mikroaaltouuni, Apple Airport Express ja vastaavat laitteet.
Käynnistä reititin uudelleen katkaisemalla virta reitittimestä ja odottamalla 30 sekuntia ennen kuin kytket virran takaisin.
Palauta tehdasasetukset.
Vaihda reititin käyttämään toista kanavaa, kuten 1, 6 tai 11, koska nämä kanavat eivät häiritse toisiaan.
Varmista, että reitittimen laiteohjelmisto on ajan tasalla.
Jos käytät Wi-Fi-verkon laajenninta, toistinta tai tukiasemaa, katkaise virta laajentimesta tai toistimesta ja siirrä järjestelmä pääreitittimen kantoalueelle.
Yhdistä järjestelmä suoraan reitittimeen Ethernet-johdolla.
Yritä päivittää myöhemmin.