TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Järjestelmä näkyy SoundTouch-sovelluksessa harmaana, eikä sitä voi valita

Liittyy tuotteisiin:

enemmän...

Jos SoundTouch-järjestelmäsi näkyy SoundTouch-sovelluksessa mutta sitä ei voi valita, kokeile seuraavaa:

Sulje SoundTouch-sovellus ja käynnistä se uudelleen.

Tarkista, että järjestelmään, jota ei voi valita, on kytketty virta ja että se on yhdistetty kotiverkkoon.

  • Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon langattomasti, Wi-Fi-merkkivalo palaa valkoisena.
  • Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon kaapelilla, varmista, että verkkokaapeli on kiinnitetty kunnolla molemmista päistä.

Varmista, että Bose-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon kuin laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Jos verkon nimi, salasana tai suojaustyyppi on vaihdettu äskettäin, päivitä verkon asetukset SoundTouch-sovellukseen.

Tarkista, että Bose-järjestelmä on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-järjestelmä uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Nollaa järjestelmä irrottamalla virtajohto minuutin ajaksi (SoundTouch Portable -järjestelmä nollataan pitämällä AUX-painiketta painettuna noin 15 sekunnin ajan, kunnes näyttö on tyhjä).

Nollaa laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Tämän voi tehdä yleensä käynnistämällä laitteen uudelleen tai irrottamalla akun ja/tai virtajohdon minuutin ajaksi.

Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.

Tarkista, onko samassa verkossa enemmän kuin neljä SoundTouch-järjestelmää. Tavallinen kodin Wi-Fi-verkko voi tukea vähintään neljää langatonta SoundTouch-järjestelmää. Määrä voi kuitenkin olla pienempi verkon ominaisuuksista riippuen.

Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tablet-laite ja älypuhelin. Jos tämän kaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä, muille laitteille (kuten Bose-järjestelmälle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.

Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti pois käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri SoundTouch-järjestelmän toiminnan.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.