Jos SoundTouch-järjestelmäsi näkyy SoundTouch-sovelluksessa mutta sitä ei voi valita, kokeile seuraavaa:
Liittyy tuotteisiin:
- CineMate® 120 -järjestelmä
- CineMate® 130 -järjestelmä
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 520 -järjestelmä
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- Lifestyle 650 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle 600 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 525 -järjestelmä
- Lifestyle SoundTouch 535 -järjestelmä
- Lifestyle® SoundTouch® 135 -viihdejärjestelmä
- Bose Lifestyle SoundTouch 235 -viihdejärjestelmä
- Lifestyle® 525 III -järjestelmä
- Lifestyle 525 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 535 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle 535 Series II home entertainment system
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 135 -kotiviihdejärjestelmä
- Lifestyle® 135 system II
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 20 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 20 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch 30 -langaton kaiutin
- SoundTouch® 30 II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch® Stereo JC II Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® Stereo JC system
- Langaton SoundTouch® II -sovitin
- Langaton SoundTouch®-sovitin
- Langaton SoundTouch-sovitin
- SoundTouch 300 -soundbar-kaiutin
- SoundTouch soundbar system
- SoundTouch 120 -järjestelmä
- SoundTouch® 220 -kotiteatterijärjestelmä
- SoundTouch 130 -järjestelmä
- SoundTouch 520 -järjestelmä
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® -musiikkijärjestelmä
- SoundTouch® SA-4 -vahvistinpaketti
- SoundTouch SA-5 -vahvistin
- SoundTouch®-ohjain
- Lifestyle 550 home entertainment system
Sulje SoundTouch-sovellus ja käynnistä se uudelleen.
Tarkista, että järjestelmään, jota ei voi valita, on kytketty virta ja että se on yhdistetty kotiverkkoon.
- Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon langattomasti, Wi-Fi-merkkivalo palaa valkoisena.
- Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon kaapelilla, varmista, että verkkokaapeli on kiinnitetty kunnolla molemmista päistä.
Varmista, että Bose-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon kuin laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Jos verkon nimi, salasana tai suojaustyyppi on vaihdettu äskettäin, päivitä verkon asetukset SoundTouch-sovellukseen.
Tarkista, että Bose-järjestelmä on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-järjestelmä uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Nollaa järjestelmä irrottamalla virtajohto minuutin ajaksi (SoundTouch Portable -järjestelmä nollataan pitämällä AUX-painiketta painettuna noin 15 sekunnin ajan, kunnes näyttö on tyhjä).
Nollaa laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Tämän voi tehdä yleensä käynnistämällä laitteen uudelleen tai irrottamalla akun ja/tai virtajohdon minuutin ajaksi.
Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.
Tarkista, onko samassa verkossa enemmän kuin neljä SoundTouch-järjestelmää. Tavallinen kodin Wi-Fi-verkko voi tukea vähintään neljää langatonta SoundTouch-järjestelmää. Määrä voi kuitenkin olla pienempi verkon ominaisuuksista riippuen.
Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tablet-laite ja älypuhelin. Jos tämän kaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä, muille laitteille (kuten Bose-järjestelmälle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.
Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.
Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti pois käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri SoundTouch-järjestelmän toiminnan.