UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Järjestelmä näkyy SoundTouch-sovelluksessa harmaana, eikä sitä voi valita

Liittyy tuotteisiin:

enemmän...

Jos SoundTouch-järjestelmäsi näkyy SoundTouch-sovelluksessa mutta sitä ei voi valita, kokeile seuraavaa:

Sulje SoundTouch-sovellus ja käynnistä se uudelleen.

Tarkista, että järjestelmään, jota ei voi valita, on kytketty virta ja että se on yhdistetty kotiverkkoon.

  • Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon langattomasti, Wi-Fi-merkkivalo palaa valkoisena.
  • Jos järjestelmä on yhdistetty verkkoon kaapelilla, varmista, että verkkokaapeli on kiinnitetty kunnolla molemmista päistä.

Varmista, että Bose-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon kuin laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Jos verkon nimi, salasana tai suojaustyyppi on vaihdettu äskettäin, päivitä verkon asetukset SoundTouch-sovellukseen.

Tarkista, että Bose-järjestelmä on voimakkaan Wi-Fi-signaalin kantama-alueella. Jos käytät verkon toistinta, laajenninta tai tukiasemaa, katkaise niiden yhteys, jotta voit selvittää, johtuuko ongelma niistä. Kun laitteiden yhteys on katkaistu, yhdistä Bose-järjestelmä uudelleen siirtämällä se pääreitittimen kantama-alueelle. Tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Nollaa järjestelmä irrottamalla virtajohto minuutin ajaksi (SoundTouch Portable -järjestelmä nollataan pitämällä AUX-painiketta painettuna noin 15 sekunnin ajan, kunnes näyttö on tyhjä).

Nollaa laite, jolla käytät SoundTouch-sovellusta. Tämän voi tehdä yleensä käynnistämällä laitteen uudelleen tai irrottamalla akun ja/tai virtajohdon minuutin ajaksi.

Irrota reitittimen virtajohto 30 sekunnin ajaksi ja käynnistä reititin uudelleen.

Tarkista, onko samassa verkossa enemmän kuin neljä SoundTouch-järjestelmää. Tavallinen kodin Wi-Fi-verkko voi tukea vähintään neljää langatonta SoundTouch-järjestelmää. Määrä voi kuitenkin olla pienempi verkon ominaisuuksista riippuen.

Verkkoon voi olla yhdistetty useita reitittimen kaistanleveyttä tarvitsevia laitteita, kuten älytelevisio, kannettava tietokone, pelikonsoli, Blu-ray-soitin, tablet-laite ja älypuhelin. Jos tämän kaltaiset laitteet siirtävät suuria tietomääriä, muille laitteille (kuten Bose-järjestelmälle) voi jäädä vähemmän kaistanleveyttä.

Katkaise laitteiden verkkoyhteys ja tarkista, toimiiko järjestelmä paremmin.

Avaa reitittimen asetusvalikko ja poista reitittimen palomuuri väliaikaisesti pois käytöstä, jotta voit selvittää, estääkö palomuuri SoundTouch-järjestelmän toiminnan.