Maksuton toimitus, kun tilaat tänään.
 

Kaiutin ilmoittaa, että yhteys on muodostettu, mutta musiikkia ei kuulu

Yritä ratkaista ongelma näin:

  • Varmista, että laite on yhdistetty kaiuttimeen.
  • Varmista, että äänilaitteessa on valittu äänen toistaminen.
  • Varmista, ettei kaiutinta ole mykistetty ja että äänenvoimakkuutta on riittävästi.
  • Varmista, että Bluetooth®-laite toistaa ääntä ja että äänenvoimakkuutta on riittävästi.
  • Poista Bluetooth käytöstä kaikista muista lähistöllä olevista pariksi määritetyistä laitteista (myös Bose®-laitteista) ja muodosta uudelleen yhteys äänilähteeseen.
  • Sammuta kaiuttimesta virta ja kytke se uudelleen.

Oliko tästä hyötyä?

Lähetä

Kiitos kommenteistasi.