Yli 45 EUR tilauksiin maksuton toimitus ja palautus.

Kaiutin ilmoittaa, että yhteys on muodostettu, mutta musiikkia ei kuulu

Yritä ratkaista ongelma näin:

  • Varmista, että laite on yhdistetty kaiuttimeen.
  • Varmista, että äänilaitteessa on valittu äänen toistaminen.
  • Varmista, ettei kaiutinta ole mykistetty ja että äänenvoimakkuutta on riittävästi.
  • Varmista, että Bluetooth-laite toistaa ääntä ja että äänenvoimakkuutta on riittävästi.
  • Poista Bluetooth käytöstä kaikista muista lähistöllä olevista pariksi määritetyistä laitteista (myös Bose®-laitteista) ja muodosta uudelleen yhteys äänilähteeseen.
  • Sammuta kaiuttimesta virta ja kytke se uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.