TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

SoundTouch-järjestelmän nimeä ei näy AirPlay-laiteluettelossa

Ennen aloittamista

Kaikki SoundTouch-järjestelmät eivät tue AirPlaytä. Tarkista, että sinulla on jokin seuraavista AirPlay 1- tai AirPlay 2 -toimintoa tukevista järjestelmistä:

Järjestelmät, jotka tukevat AirPlay 1 -toimintoa

  • SoundTouch 20
  • SoundTouch 20 II
  • SoundTouch 30
  • SoundTouch 30 II
  • SoundTouch Portable
  • SoundTouch Portable II
  • SoundTouch SA-4 -vahvistin
  • SoundTouch Stereo JC
  • SoundTouch Stereo JC II
  • Wave SoundTouch -musiikkijärjestelmä

Järjestelmät, jotka tukevat AirPlay 2 -toimintoa

AirPlay 2 on saatavilla mobiililaitteisiin, televisioihin ja HomePod-laitteisiin, joissa on iTunes 12.8 tai uudempi, macOS Catalina tai uudempi ja Apple iOS 11.4 tai uudempi.

  • Lifestyle 550
  • Lifestyle 600
  • Lifestyle 650
  • SoundTouch 10
  • SoundTouch 20 III
  • SoundTouch 30 III
  • SoundTouch 300
  • SoundTouch SA-5 -vahvistin
  • Langaton SoundTouch-sovitin
  • Wave SoundTouch IV -musiikkijärjestelmä

SoundTouch-järjestelmää ei voi valita AirPlay-laitteessa

Avaa SoundTouch-sovellus ja valitse Menu (Valikko) > Settings (Asetukset) > Speaker Settings (Kaiuttimen asetukset). Jos näkyviin tulee UPDATE SOFTWARE (PÄIVITÄ SOVELLUS) tai UPDATE ALL (PÄIVITÄ KAIKKI), asenna järjestelmäpäivitykset napsauttamalla.

Jos sinulla on jokin yllä luetelluista AirPlay 1 -yhteensopivista SoundTouch-järjestelmistä, salli AirPlay-optimointi SoundTouch-sovelluksessa:

  1. Valitse SoundTouch-sovelluksen vasemmasta yläreunasta valikkokuvake (≡)
  2. Valitse Settings (Asetukset) > Speaker Settings (Kaiuttimen asetukset) ja valitse SoundTouch-järjestelmä AirPlay-laitteesta
  3. Valitse Speaker Details (Kaiuttimen tiedot) -näytöstä Advanced Setup (Lisäasetukset)
  4. Ota AirPlay-optimointi käyttöön siirtämällä AirPlay-optimointikytkin oikealle (Huomautus: Järjestelmä ei ehkä vastaa noin minuuttiin, kun muutosta otetaan käyttöön)

Jos sinulla on sekä AirPlay 1- että AirPlay 2 -yhteensopiva kaiutin, ota huomioon seuraavat, kun toistat sisältöä iOS-laitteesta:

  • iOS-laitteilla ei voi samanaikaisesti suoratoistaa sisältöä AirPlay 1- ja AirPlay 2 -yhteensopiviin kaiuttimiin.
  • Voit suoratoistaa sisältöä joko yhteen AirPlay 1 -yhteensopivaan kaiuttimeen tai yhteen tai useampaan AirPlay 2 -yhteensopivaan kaiuttimeen

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon. Ne eivät toimi yhdessä, jos ne ovat eri verkoissa. (Huomautus: Vierasverkkoa pidetään eri verkkona, vaikka se lähetettäisiin samasta reitittimestä tai tukiasemasta)

Tarkista, ettei VPN-yhteys, etäkäyttö tai muu virtuaalinen ohjelmisto ole käytössä

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä ovat langattoman reitittimen kantoalueella. SoundTouch-järjestelmän valkoisena palava Wi-Fi®-merkkivalo ilmaisee, että verkkoyhteys on muodostettu. Jos järjestelmää tai AirPlay-laitetta ei ole yhdistetty verkkoon tai muodostettu yhteys on heikko, siirrä järjestelmä tai laite lähemmäs reititintä (Huomautus: järjestelmän ja laitteen välisellä etäisyydellä ei ole väliä, mutta molempien on oltava reitittimen kantoalueella)

Tarkista, että AirPlay-laitteen päivämäärä on asetettu oikein

Sulje AirPlay-laitteen musiikkisovellus ja/tai iTunes, odota 10 sekuntia, avaa sovellus ja yritä uudelleen

Kytke AirPlay-laitteen Wi-Fi-yhteys pois ja sitten takaisin

Käynnistä AirPlay-laite uudelleen sammuttamalla se ja kytkemällä siihen sitten virta

Katkaise reitittimen virransyöttö 30 sekunniksi ja käynnistä reititin uudelleen

Nollaa SoundTouch-järjestelmä irrottamalla sen virtajohto 30 sekunniksi Pidä SoundTouch Portable -järjestelmän AUX-painiketta painettuna 15 sekuntia, kunnes näyttö sammuu

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.