UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

SoundTouch-järjestelmän nimeä ei näy AirPlay-laiteluettelossa

Ennen aloittamista

Kaikki SoundTouch-järjestelmät eivät tue AirPlaytä. Tarkista, että sinulla on jokin seuraavista AirPlay 1- tai AirPlay 2 -toimintoa tukevista järjestelmistä:

Järjestelmät, jotka tukevat AirPlay 1 -toimintoa

  • SoundTouch 20
  • SoundTouch 20 II
  • SoundTouch 30
  • SoundTouch 30 II
  • SoundTouch Portable
  • SoundTouch Portable II
  • SoundTouch SA-4 -vahvistin
  • SoundTouch Stereo JC
  • SoundTouch Stereo JC II
  • Wave SoundTouch -musiikkijärjestelmä

Järjestelmät, jotka tukevat AirPlay 2 -toimintoa

AirPlay 2 on saatavilla mobiililaitteisiin, televisioihin ja HomePod-laitteisiin, joissa on iTunes 12.8 tai uudempi, macOS Catalina tai uudempi ja Apple iOS 11.4 tai uudempi.

  • Lifestyle 550
  • Lifestyle 600
  • Lifestyle 650
  • SoundTouch 10
  • SoundTouch 20 III
  • SoundTouch 30 III
  • SoundTouch 300
  • SoundTouch SA-5 -vahvistin
  • Langaton SoundTouch-sovitin
  • Wave SoundTouch IV -musiikkijärjestelmä

SoundTouch-järjestelmää ei voi valita AirPlay-laitteessa

Avaa SoundTouch-sovellus ja valitse Menu (Valikko) > Settings (Asetukset) > Speaker Settings (Kaiuttimen asetukset). Jos näkyviin tulee UPDATE SOFTWARE (PÄIVITÄ SOVELLUS) tai UPDATE ALL (PÄIVITÄ KAIKKI), asenna järjestelmäpäivitykset napsauttamalla.

Jos sinulla on jokin yllä luetelluista AirPlay 1 -yhteensopivista SoundTouch-järjestelmistä, salli AirPlay-optimointi SoundTouch-sovelluksessa:

  1. Valitse SoundTouch-sovelluksen vasemmasta yläreunasta valikkokuvake (≡)
  2. Valitse Settings (Asetukset) > Speaker Settings (Kaiuttimen asetukset) ja valitse SoundTouch-järjestelmä AirPlay-laitteesta
  3. Valitse Speaker Details (Kaiuttimen tiedot) -näytöstä Advanced Setup (Lisäasetukset)
  4. Ota AirPlay-optimointi käyttöön siirtämällä AirPlay-optimointikytkin oikealle (Huomautus: Järjestelmä ei ehkä vastaa noin minuuttiin, kun muutosta otetaan käyttöön)

Jos sinulla on sekä AirPlay 1- että AirPlay 2 -yhteensopiva kaiutin, ota huomioon seuraavat, kun toistat sisältöä iOS-laitteesta:

  • iOS-laitteilla ei voi samanaikaisesti suoratoistaa sisältöä AirPlay 1- ja AirPlay 2 -yhteensopiviin kaiuttimiin.
  • Voit suoratoistaa sisältöä joko yhteen AirPlay 1 -yhteensopivaan kaiuttimeen tai yhteen tai useampaan AirPlay 2 -yhteensopivaan kaiuttimeen

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon. Ne eivät toimi yhdessä, jos ne ovat eri verkoissa. (Huomautus: Vierasverkkoa pidetään eri verkkona, vaikka se lähetettäisiin samasta reitittimestä tai tukiasemasta)

Tarkista, ettei VPN-yhteys, etäkäyttö tai muu virtuaalinen ohjelmisto ole käytössä

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä ovat langattoman reitittimen kantoalueella. SoundTouch-järjestelmän valkoisena palava Wi-Fi®-merkkivalo ilmaisee, että verkkoyhteys on muodostettu. Jos järjestelmää tai AirPlay-laitetta ei ole yhdistetty verkkoon tai muodostettu yhteys on heikko, siirrä järjestelmä tai laite lähemmäs reititintä (Huomautus: järjestelmän ja laitteen välisellä etäisyydellä ei ole väliä, mutta molempien on oltava reitittimen kantoalueella)

Tarkista, että AirPlay-laitteen päivämäärä on asetettu oikein

Sulje AirPlay-laitteen musiikkisovellus ja/tai iTunes, odota 10 sekuntia, avaa sovellus ja yritä uudelleen

Kytke AirPlay-laitteen Wi-Fi-yhteys pois ja sitten takaisin

Käynnistä AirPlay-laite uudelleen sammuttamalla se ja kytkemällä siihen sitten virta

Katkaise reitittimen virransyöttö 30 sekunniksi ja käynnistä reititin uudelleen

Nollaa SoundTouch-järjestelmä irrottamalla sen virtajohto 30 sekunniksi Pidä SoundTouch Portable -järjestelmän AUX-painiketta painettuna 15 sekuntia, kunnes näyttö sammuu