Yritä ratkaista ongelma näin:
SoundLink® ei näy AirPlay®-laiteluettelossa
Liittyy tuotteisiin:
- Varmista, että iOS-laite on yhdistetty samaan Wi-Fi-verkkoon kuin SoundLink® Air -järjestelmä. AirPlay-yhteys voidaan muodostaa vain, jos sekä SoundLink® Air -järjestelmä että iOS-laite ovat samassa langattomassa verkossa. On mahdollista, että iOS-laite on yhteydessä toiseen verkkoon tai vierasverkkoon.
- Varmista, että järjestelmä on langattoman reitittimen kantoalueella. Suoratoistolähteen etäisyydestä huolimatta SoundLink® Air -järjestelmän on oltava langattoman reitittimen kantoalueella, jotta se voi vastaanottaa signaalia Wi-Fi-verkossa. Kun yhteys toimii, Wi-Fi-merkkivalo palaa sinisenä SoundLink® Air -järjestelmän etupaneelissa.
- Vaihda Wi-Fi-asetus pois ja päälle iOS-laitteen asetusvalikosta. iOS-laitteen ja Wi-Fi-reitittimen välisessä yhteydessä voi olla ongelma. Wi-Fi-yhteyden kytkeminen pois päältä ja takaisin päälle saattaa ratkaista ongelman.
- Kokeile katkaista iOS-laitteesta virta ja käynnistää se uudelleen. iOS-laitteen sammutus ja uudelleenkäynnistys voi ratkaista AirPlay-ongelmat.