Yli 45 EUR tilauksiin maksuton toimitus ja palautus.

Ääniongelmien ratkaiseminen

Liittyy tuotteisiin:

  • SoundDock® XT -kaiutin

iPhone®/iPod® toistaa musiikkia, mutta järjestelmästä ei kuulu ääntä.

  • Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni liittimessä oikein.
  • Jos iPod tai iPhone on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Suojakotelon poistamisen jälkeen laite kiinnittyy tukevasti Lightning-liitäntään.
  • Nollaa iPod tai iPhone. Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
  • Yhdistä järjestelmä johonkin toiseen pistorasiaan. Vika voi olla nykyisessä pistorasiassa.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kun olet liittänyt järjestelmän takaisin virtalähteeseen, kokeile iPodia tai iPhonea uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.