Maksuton toimitus, kun tilaat tänään.
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

Liittyy tuotteisiin:

iPhone®/iPod® toistaa musiikkia, mutta järjestelmästä ei kuulu ääntä.

  • Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni liittimessä oikein.
  • Jos iPod tai iPhone on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Suojakotelon poistamisen jälkeen laite kiinnittyy tukevasti Lightning-liitäntään.
  • Nollaa iPod tai iPhone. Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
  • Yhdistä järjestelmä johonkin toiseen pistorasiaan. Vika voi olla nykyisessä pistorasiassa.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kun olet liittänyt järjestelmän takaisin virtalähteeseen, kokeile iPodia tai iPhonea uudelleen.

Oliko tästä hyötyä?

Lähetä

Kiitos kommenteistasi.