Ilmainen toimitus ja palautus
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

iPod® toistaa musiikkia, mutta SoundDock-järjestelmästä ei kuulu ääntä.

  • Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen® käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni telakassa oikein.
  • Jos iPod on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Irrota suojakotelo ja telakoi laite järjestelmän mukana toimitetun sovittimen avulla.
  • Nollaa iPod. iPodissa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Irrota pistoke pistorasiasta minuutiksi. Poista akku. Liitä järjestelmä pistorasiaan ilman akkua ja katso, toimiiko ääni.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.