UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Ääniongelmien ratkaiseminen

iPod® toistaa musiikkia, mutta SoundDock-järjestelmästä ei kuulu ääntä.

  • Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen® käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni telakassa oikein.
  • Jos iPod on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Irrota suojakotelo ja telakoi laite järjestelmän mukana toimitetun sovittimen avulla.
  • Nollaa iPod. iPodissa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Irrota pistoke pistorasiasta minuutiksi. Poista akku. Liitä järjestelmä pistorasiaan ilman akkua ja katso, toimiiko ääni.