Järjestelmässä ei ole äänitasapainon säätimiä. Voit kuitenkin kokeilla seuraavaa:
Ääniongelmien ratkaiseminen
Liittyy tuotteisiin:
- Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen® käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni telakassa oikein.
- Jos iPod on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Irrota suojakotelo ja telakoi laite järjestelmän mukana toimitetun sovittimen avulla.
- Nollaa iPod. iPodissa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
- Yhdistä järjestelmä johonkin toiseen pistorasiaan. Vika voi olla nykyisessä pistorasiassa.
- Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kytke järjestelmä sen jälkeen takaisin virtalähteeseen ja kokeile, latautuuko iPod.
- Jos iPod on suojakotelossa, ota se pois kotelosta ja aseta uudelleen telakkaan. Jos iPodia ei ole liitetty telakkaan kunnolla, tämä voi huonontaa äänen laatua.
- Kokeile toista kappaletta. Kyseessä voi olla yksittäinen vika kuuntelemassasi kappaleessa.
- Nollaa iPod. Katso mallikohtaisia lisätietoja Applen tuotetukisivustosta.
- Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kytke järjestelmä sen jälkeen takaisin virtalähteeseen ja kokeile, latautuuko iPod.