UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Ääniongelmien ratkaiseminen

iPod® toistaa musiikkia, mutta järjestelmästä ei kuulu ääntä.

  • Jos olet juuri päivittänyt iPodin tai iPhonen® käyttöjärjestelmän, kannattaa odottaa muutamia minuutteja, ennen kuin käytät sitä SoundDock-järjestelmän kanssa. Vaikka käyttöjärjestelmän päivitys on valmis, joidenkin Apple®-laitteen sovellusten päivittyminen voi kestää pitempään. Irrota Apple-laitteesi SoundDock-järjestelmän telakasta usean minuutin ajaksi ja aseta se sen jälkeen uudelleen telakkaan. Varmista, että se on kiinni telakassa oikein.
  • Jos iPod on suojakotelossa, se ei välttämättä istu telakkaan oikein. Irrota suojakotelo ja telakoi laite järjestelmän mukana toimitetun sovittimen avulla.
  • Nollaa iPod. iPodissa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava. Saat lisätietoja Applen tuotetuesta.
  • Yhdistä järjestelmä johonkin toiseen pistorasiaan. Vika voi olla nykyisessä pistorasiassa.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kytke järjestelmä sen jälkeen takaisin virtalähteeseen ja kokeile, latautuuko iPod.

Kuulostaa siltä, että vain yksi järjestelmän kaiutin toimii. Voiko äänitasapainoa säätää?

Järjestelmässä ei ole äänitasapainon säätimiä. Voit kuitenkin kokeilla seuraavaa:

  • Jos iPod on suojakotelossa, ota se pois kotelosta ja aseta uudelleen telakkaan. Jos iPodia ei ole liitetty telakkaan kunnolla, tämä voi huonontaa äänen laatua.
  • Kokeile toista kappaletta. Kyseessä voi olla yksittäinen vika kuuntelemassasi kappaleessa.
  • Nollaa iPod. Katso mallikohtaisia lisätietoja Applen tuotetukisivustosta.
  • Nollaa SoundDock-järjestelmä. Sammuta järjestelmä ja irrota se virtalähteestä minuutiksi. Kytke järjestelmä sen jälkeen takaisin virtalähteeseen ja kokeile, latautuuko iPod.