Saat tuotteet ennen joulua, kun tilaat viimeistään 19.
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

Äänenlaatu on huono.

Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että ne on yhdistetty kunnolla Apple®-laitteen kuulokeliitäntään.

Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita.

Kokeile toista Apple-laitetta tai musiikkisovellusta.

Taustaäänien poisto toimii huonosti tai ei ollenkaan.

Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että vihreä merkkivalo palaa.

Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita. Varmista, että sovitteet istuvat mukavasti ja tiiviisti korvien syvänteeseen.

Varmista, että kuulokkeiden akku on ladattu.

Mikrofoni ei toimi.

Varmista, että iPhonen mykistystoiminto ei ole päällä. Tarkista iPhonestasi, ettei mykistystä ole aktivoitu.

Tarkista puhelimen signaalin voimakkuus. Heikko signaalin voimakkuus voi heikentää puhelun äänenlaatua. Kokeile soittaa uudelleen, kun signaalin voimakkuus paranee.

Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen. Puhelimessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava.

Kokeile soittaa toiseen puhelinnumeroon tai kokeile toista Apple-laitetta.

Oliko tästä hyötyä?

Lähetä

Kiitos kommenteistasi.