Ääniongelmien ratkaiseminen
- Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että ne on yhdistetty laitteen kuulokeliitäntään.
- Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita.
- Kokeile toista laitetta tai musiikkisovellusta.
- Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että vihreä merkkivalo palaa.
- Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita. Varmista, että sovitteet istuvat mukavasti ja tiiviisti korvien syvänteeseen.
- Varmista, että kuulokkeiden akku on ladattu.
- Varmista, että käytät Apple-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Apple-laitetta ja Samsung-/Android-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Samsung-/Android-laitetta. Mikrofoni ei toimi, jos käytät laitteesi kanssa vääriä kuulokkeita.
- Varmista, ettei mykistystoiminto ole käytössä. Tarkista laitteestasi, ettei mykistystä ole aktivoitu.
- Tarkista puhelimen signaalin voimakkuus. Heikko signaalin voimakkuus voi heikentää puhelun äänenlaatua. Kokeile soittaa uudelleen, kun signaalin voimakkuus paranee.
- Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen. Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava.
- Kokeile soittaa toiseen puhelinnumeroon tai kokeile toista laitetta.