Ilmainen toimitus ja palautus
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

Äänenlaatu on huono.

  • Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että ne on yhdistetty laitteen kuulokeliitäntään.
  • Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita.
  • Kokeile toista laitetta tai musiikkisovellusta.

Taustaäänien poisto toimii huonosti tai ei ollenkaan.

  • Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että vihreä merkkivalo palaa.
  • Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita. Varmista, että sovitteet istuvat mukavasti ja tiiviisti korvien syvänteeseen.
  • Varmista, että kuulokkeiden akku on ladattu.

Mikrofoni ei toimi.

  • Varmista, että käytät Apple-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Apple-laitetta ja Samsung-/Android-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Samsung-/Android-laitetta. Mikrofoni ei toimi, jos käytät laitteesi kanssa vääriä kuulokkeita.
  • Varmista, ettei mykistystoiminto ole käytössä. Tarkista laitteestasi, ettei mykistystä ole aktivoitu.
  • Tarkista puhelimen signaalin voimakkuus. Heikko signaalin voimakkuus voi heikentää puhelun äänenlaatua. Kokeile soittaa uudelleen, kun signaalin voimakkuus paranee.
  • Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen. Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava.
  • Kokeile soittaa toiseen puhelinnumeroon tai kokeile toista laitetta.

Oliko tästä hyötyä?

Lähetä

Kiitos kommenteistasi.