Ilmainen toimitus ja palautus
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

Äänenlaatu on huono.

  • Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että ne on yhdistetty laitteen kuulokeliitäntään.
  • Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita.
  • Kokeile toista laitetta tai musiikkisovellusta.

Taustaäänien poisto toimii huonosti tai ei ollenkaan.

  • Varmista, että kuulokkeisiin on kytketty virta ja että vihreä merkkivalo palaa.
  • Kokeile erikokoisia StayHear+-sovitteita. Varmista, että sovitteet istuvat mukavasti ja tiiviisti korvien syvänteeseen.
  • Varmista, että kuulokkeiden akku on ladattu.

Mikrofoni ei toimi.

  • Varmista, että käytät Apple-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Apple-laitetta ja Samsung-/Android-laitteille optimoitujen kuulokkeiden kanssa Samsung-/Android-laitetta. Mikrofoni ei toimi, jos käytät laitteesi kanssa vääriä kuulokkeita.
  • Varmista, ettei mykistystoiminto ole käytössä. Tarkista laitteestasi, ettei mykistystä ole aktivoitu.
  • Tarkista puhelimen signaalin voimakkuus. Heikko signaalin voimakkuus voi heikentää puhelun äänenlaatua. Kokeile soittaa uudelleen, kun signaalin voimakkuus paranee.
  • Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen. Laitteessa voi olla toimintahäiriö, jolloin se on nollattava.
  • Kokeile soittaa toiseen puhelinnumeroon tai kokeile toista laitetta.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.