Maksuton toimitus, kun tilaat tänään.
 

Ääniongelmien ratkaiseminen

Kuulokkeista ei kuulu ääntä.

Varmista, että kuulokkeet on kytketty päälle.

Tarkista äänijohdon kunto. Jos liitin tai jokin osa johtoa on vahingoittunut, tämä voi aiheuttaa ongelman.

Varmista, että kuulokkeet on liitetty oikein. Kuulokkeet on voitu liittää väärin tai liitos on voinut löystyä. Irrota kuulokkeiden liitin molemmista päistä ja liitä se uudelleen.

Varmista, että äänilaite on päällä ja sen äänenvoimakkuus on säädetty riittävän suurelle.

Kokeile toista äänilaitetta. Ongelma voi olla siinä äänilaitteessa, johon kuulokkeesi on liitetty.

Varmista, että Hi/Lo-kytkin on oikeassa asennossa vaihtamalla sen asentoa edestakaisin. Jos Hi/Lo-kytkin ei ole kunnolla kummassakaan asennossa vaan keskellä, tämä voi aiheuttaa sen, että ääni ei kuulu.

Kokeile toista äänijohtoa, joka toimitettiin kuulokkeidesi mukana (vain QC®15-kuulokkeet, jotka on ostettu heinäkuun 2011 jälkeen). Jos ongelma esiintyy vain yhdessä äänijohdossa, johto pitää vaihtaa.

Ääni kuuluu vain toisesta kuulokkeesta.

Tarkista lähteen äänitasapainon taso. Jos lähteessä on äänitasapainon säätömahdollisuus, se on voitu säätää väärin. Varmista, että se on keskitasolla.

Varmista, että kuulokkeet on liitetty oikein. Kuulokkeet on voitu liittää väärin tai liitos on voinut löystyä. Irrota kuulokkeiden liitin molemmista päistä ja liitä se uudelleen.

Kokeile toista äänijohtoa, joka toimitettiin kuulokkeidesi mukana (vain QC®15-kuulokkeet, jotka on ostettu heinäkuun 2011 jälkeen). Jos ongelma esiintyy vain yhdessä äänijohdossa, johto pitää vaihtaa.

Kuulokkeissa on liikaa bassoa.

Poista käytöstä äänilähteen äänenkorjaustoiminnot.

Oliko tästä hyötyä?

Lähetä

Kiitos kommenteistasi.