TOIMITUS 2-3 VIIKOSA

Sleepbuds-unikuulokkeet eivät saa yhteyttä mobiililaitteeseen

Liittyy tuotteisiin:

Jos unikuulokkeiden yhdistäminen mobiililaitteeseen ei onnistu, seuraavista keinoista voi olla apua:

Aseta unikuulokkeet latauskoteloon ja varmista, että ne ovat oikein paikoillaan. Odota, että unikuulokkeiden latausvalot vilkkuvat hitaasti valkoisina. Tämän jälkeen voit ottaa kuulokkeet pois latauskotelosta ja yrittää yhteyden muodostamista laitteeseesi.

Varmista, että unikuulokkeet ovat latautuneet riittävästi.

Poista laitteesi Bluetooth®-toiminto käytöstä ja ota se takaisin käyttöön. Yritä muodostaa yhteys uudelleen.

Ota laitteesi lentokonetila käyttöön ja poista se sitten käytöstä. Yritä muodostaa yhteys uudelleen.

Sulje Bose Sleep -sovellus ja avaa se uudelleen.

Jos käytät iOS-laitetta, napauta kotipainiketta kahdesti ja pyyhkäise Sleep-sovellus pois.

Jos käytät Android-laitetta, paina Viimeisimmät-painiketta ja pyyhkäise Sleep-sovellus pois.

Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.