Jos unikuulokkeiden yhdistäminen mobiililaitteeseen ei onnistu, seuraavista keinoista voi olla apua:
Sleepbuds-unikuulokkeet eivät saa yhteyttä mobiililaitteeseen
Liittyy tuotteisiin:
Varmista, että unikuulokkeet ovat latautuneet riittävästi.
Poista laitteesi Bluetooth®-toiminto käytöstä ja ota se takaisin käyttöön. Yritä muodostaa yhteys uudelleen.
Ota laitteesi lentokonetila käyttöön ja poista se sitten käytöstä. Yritä muodostaa yhteys uudelleen.
Sulje Bose Sleep -sovellus ja avaa se uudelleen.
Jos käytät iOS-laitetta, napauta kotipainiketta kahdesti ja pyyhkäise Sleep-sovellus pois.
Jos käytät Android-laitetta, paina Viimeisimmät-painiketta ja pyyhkäise Sleep-sovellus pois.
Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen.