UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Sleepbuds™-unikuulokkeet eivät lataudu

Liittyy tuotteisiin:

Meille on ilmoitettu sleepbuds™-unikuulokkeiden latausongelmista ja yllättävistä sammumisista. Olemme yrittäneet löytää ratkaisun akkuun liittyviin ongelmiin, mutta olemme huomanneet, että vaikka valitsemamme akku on turvallinen, se ei toimi vaatimustemme edellyttämällä luotettavuudella ja ennakoitavuudella. Siksi poistamme tuotteen myynnistä. Sleepbuds™-unikuulokkeet eivät aiheuta vaaraa, joten emme pyydä asiakkaita palauttamaan tuotetta. Tiedämme, että olemme tuottaneet pettymyksen ja pahoittelemme asiaa. Pahoittelemme, ettemme ilmoittaneet ongelmasta silloin, kun selvitimme sitä. Tästä on aiheutunut harmia varsinkin sellaisille asiakkaille, jotka ottivat meihin yhteyttä useamman kerran.

Aiomme tehdä kaikkemme, jotta saamme tilanteen korjattua:

  • Kunnioitamme takuuta.
  • Jos haluat jatkaa sleepbuds™-unikuulokkeittesi käyttöä, mutta ne eivät toimi normaalisti, ota meihin yhteyttä, niin vaihdamme ne kuulokkeisiin, joissa on uudet akut. Tarkennamme sen verran, että tätä akkuihin liittyvää ongelmaa ei ole vielä täysin ratkaistu, mutta uudet akut toimivat aiempia akkuja varmemmin. Arvioimme, että meillä on riittävästi varastokapasiteettia tuotteiden vaihtoon vuoden 2020 alkupuolelle asti, mutta emme voi taata tätä. (Korvaavan tuotteen toimituksessa voi mennä jopa kolme viikkoa.)
  • Voit halutessasi palauttaa tuotteen 31.12.2019 mennessä täyttä hyvitystä vastaan. Hyvitysprosessi (esim. sekki, tilisiirto) ja hyvityksen maksuajankohta vaihtelevat alueen mukaan; palautuksen käsittely kestää vähintään 4–6 viikkoa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Lue lisää osoitteesta http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds tai hae lähimmän palveluntarjoajan yhteystiedot osoitteesta https://worldwide.bose.com/contact.