Alla on muutamia keinoja, joilla voit ratkaista ongelman, jossa kaiuttimesta ei kuulu ääntä.
Liittyy tuotteisiin:
Jos äänikehotteet ovat käytössä, paina Bluetooth-painiketta, jolloin laite lausuu yhdistettyjen laitteiden nimet. Varmista, että käytät oikeaa laitetta.
Jos kaiuttimeen on yhdistetty kaksi laitetta, pysäytä toisto ensimmäisessä laitteessa ja aloita toisto toisessa. Voit myös poistaa Bluetooth-yhteyden käytöstä yhdistetyssä laitteessa, jolla ei toisteta musiikkia.
Kokeile toista äänilähdettä tai musiikkisovellusta.
Tyhjennä kaiuttimen pariliitosluettelo painamalla monitoimipainiketta 10 sekunnin ajan ja poistamalla kaiutin laitteesi Bluetooth-luettelosta. Yhdistä kaiutin laitteeseen uudelleen.
Palauta kaiuttimen tehdasasetukset painamalla monitoimipainiketta ja äänenvoimakkuuden vähennyspainiketta (–) samanaikaisesti 10 sekuntia. Bluetooth-merkkivalo palaa sinisenä, ja äänikehote pyytää valitsemaan kielen. Yhdistä kaiutin laitteeseen uudelleen.
Yritä muodostaa yhteys johonkin toiseen laitteeseen.