TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Sisäisen lähteen ääni ei kuulu

Jos Bose-järjestelmään integroidusta lähteestä, esimerkiksi AM- tai FM-radiosta ei kuulu ääntä, kokeile seuraavia toimenpiteitä:

  • Varmista, että Acoustimass®-bassoyksikön merkkivalo palaa. Kun Acoustimass-yksikön merkkivalo palaa, se on yhdistetty aktiiviseen mediakeskukseen oikein. Jos merkkivalo ei pala, varmista, että Acoustimass-yksikkö on yhdistetty toimivaan pistorasiaan.
  • Varmista, että äänen tulojohto on yhdistetty kunnolla. Mediakeskuksen ja Acoustimass-bassoyksikön välinen äänen tulojohto voi olla irronnut tai yhdistetty väärin.
  • Tarkasta äänen tulojohdon kunto. Varmista, että pienois-DIN-liitännän kumpikin pää on ehjä. Tarkista, onko johto taipunut tai mutkalla. Jos johto on vaurioitunut, vaihda se uuteen.
  • Varmista, että kuulokeliitäntään ei ole yhdistetty mitään. Kaiuttimet mykistetään automaattisesti, kun kuulokeliitäntään yhdistetään kuulokkeet tai muu 3,5 mm:n stereoliittimellä varustettu laite.
  • Palauta tehdasasetukset. Katkaise järjestelmästä virta, irrota pistoke pistorasiasta minuutiksi, yhdistä äänen tulojohdon molemmat päät uudelleen ja kokeile järjestelmää uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.