UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Bluetooth®-laitteesta ei kuulu ääntä.

Toimi seuraavasti:

Varmista, että laitteesi on yhdistetty kaiuttimeen.

Varmista, että kaiutinta ei ole mykistetty ja että äänenvoimakkuutta on riittävästi. Säädä Bluetooth-laitteen äänenvoimakkuus 90 prosenttiin maksimista ja säädä sitten haluamasi äänenvoimakkuus Bose-kaiuttimen säätimistä.

Kokeile toimiiko ääni Bluetooth-laitteesta toisella lähteellä. Kun kokeilet, toistuuko esim. toisella musiikkisovelluksella toistettava musiikki kaiuttimen kautta, selviää, onko ongelma tietyssä sovelluksessa.

Bluetooth-laite voi olla kantaman ulkopuolella. Siirrä se lähemmäs kaiutinta.

Siirrä Bluetooth-laite ja/tai kaiutin kauemmaksi muista elektromagneettista häiriötä tuottavista laitteista (esim. langattomat puhelimet, mikroaaltouunit, langattomat reitittimet tai muut Bluetooth-laitteet. Jos mahdollista, sammuta lähellä olevat Bluetooth-laitteet tai poista niiden Bluetooth-yhteys käytöstä).

Jos kuulet ääntä toisesta Bluetooth-laitteesta, keskeytä äänentoisto kyseisestä laitteesta. Lue lisää järjestelmän käytöstä kahdella Bluetooth-laitteella kohdasta Yhdistäminen useisiin Bluetooth-laitteisiin.

Valitse laitteen Bluetooth-asetuksista Bose-kaiuttimen kohdalta UNOHDA tai POISTA. Liitä laite sen jälkeen uudelleen kaiuttimen laitepariksi ja kokeile uudelleen.

Pidä kaiuttimen Bluetooth-painiketta painettuna kymmenen sekuntia, kunnes kuulet ilmoituksen Bluetooth device list cleared (Bluetooth-laiteluettelo on tyhjennetty) (jos äänikehotteet ovat käytössä).

Käynnistä Bluetooth-laite uudelleen. Tämän voi tehdä yleensä sammuttamalla laitteen kokonaan ja käynnistämällä sen uudestaan.

Nollaa Bose-kaiutin kytkemällä siihen virta ja painamalla sitten virtapainiketta 10 sekunnin ajan, kunnes virta katkeaa. Huomautus: Kun tehdasasetukset palautetaan, kaikki laitepariksi muodostetut mobiililaitteet ja kieliasetukset poistetaan kaiuttimesta.

Selvitä onko ongelma laitteessasi kokeilemalla toista Bluetooth-laitetta.