TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Huono äänenlaatu tai ääni ei kuulu (stereovaihevirhe)

  • Varmista, että järjestelmä on liitetty oikein.Liitäntä on saattanut irrota tai sitä ei ole yhdistetty oikein. Tarkista kaikki liitännät
  • Kokeile toista tuloliitäntää ToneMatch-mikserissä.Käytä samaa lähdettä ja samaa johtoa mutta yhdistä se toiseen tuloliitäntään ToneMatch-mikserissä.
  • Kokeile toista äänilähdettä.Jos lähde on mikrofoni, kokeile toista mikrofonia. Jos lähde on soitin, kokeile toista soitinta. Jos ongelma korjaantuu käytettäessä toista äänilähdettä, vika on äänilähteessä.
  • Tarkista, miten laitteet on liitetty ToneMatch-mikseriin.Stereovaihevirhe voi johtua siitä, että monoliitäntään lähetetään kahta ääntä. Jos laite (puhelin, kannettava tietokone, tabletti) on liitetty 3,5 mm stereo – 6,35 mm stereo -TRS-johdolla monotuloliitäntään, kahta signaalia ei eroteta kunnolla yhdestä liitännästä. Äänestä voi puuttua laulu, basso ja monet muun kappaleen osat. Anna tässä tapauksessa asiakkaalle osa 353699-0010 (3,5 mm stereo uros – 2x 6,35 mm mono uros -jakokaapeli).

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.