UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Syke ei näy Bose® Connect -sovelluksessa

Kun kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen, voit seurata sykettäsi Bose® Connect ‑sovelluksessa. Jos sykkeesi ei näy Bose® SoundSport® Pulse ‑kuulokenäytössä, kokeile seuraavaa:

  • Varmista Bose® Connect ‑sovelluksessa, että Bose® SoundSport® Pulse ‑kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen.
  • Varmista, että vasen korvanappi on tukevasti korvassasi. Sinun on ehkä kokeiltava erikokoisia StayHear®+ Pulse ‑sovitteita
  • Sulje Bose Connect -sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Katkaise kuulokkeista virta ja kytke se takaisin päälle
  • Sammuta Bluetooth-toiminto mobiililaitteessa ja käynnistä se sitten uudelleen.