TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Syke ei näy Bose® Connect -sovelluksessa

Kun kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen, voit seurata sykettäsi Bose® Connect ‑sovelluksessa. Jos sykkeesi ei näy Bose® SoundSport® Pulse ‑kuulokenäytössä, kokeile seuraavaa:

  • Varmista Bose® Connect ‑sovelluksessa, että Bose® SoundSport® Pulse ‑kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen.
  • Varmista, että vasen korvanappi on tukevasti korvassasi. Sinun on ehkä kokeiltava erikokoisia StayHear®+ Pulse ‑sovitteita
  • Sulje Bose Connect -sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Katkaise kuulokkeista virta ja kytke se takaisin päälle
  • Sammuta Bluetooth-toiminto mobiililaitteessa ja käynnistä se sitten uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.