UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Syke ei näy fitness-sovelluksessa

Kun kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen, voit seurata sykettäsi useissa suosituissa fitness-sovelluksissa. Jos sykkeesi ei näy fitness-sovelluksessa, kokeile seuraavaa:

  • Varmista mobiililaitteen Bluetooth-luettelossa, että Bose SoundSport Pulse ‑kuulokkeet on valittu.
  • Varmista, että vasen korvanappi on tukevasti korvassasi. Sinun on ehkä kokeiltava erikokoisia StayHear+ Pulse ‑sovitteita.
  • Etsi fitness-sovelluksen asetusvalikosta ”Devices” (Laitteet)-, ”Hardware” (Laitteisto)- tai ”Heart Rate Monitor” (Sykemittari) -valikko. Valitse ”Search for sensor” (Etsi mittari) tai ”Auto-connect” (Automaattinen yhdistäminen).
  • Joissakin urheilusovelluksissa on valittava ”Start workout” (Aloita harjoitus), jotta voit seurata sykettä.
  • Sulje fitness-sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Katkaise kuulokkeista virta ja kytke se takaisin päälle.
  • Sammuta Bluetooth-toiminto mobiililaitteessa ja käynnistä se sitten uudelleen.
  • Katso lisätietoja sykemittarin yhdistämisestä fitness-sovelluksen ohjevalikosta.

Huomautus:  joissakin fitness-sovelluksissa syketietojen tarkasteleminen edellyttää maksullista tilausta.