TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Syke ei näy fitness-sovelluksessa

Kun kuulokkeet on yhdistetty mobiililaitteeseen, voit seurata sykettäsi useissa suosituissa fitness-sovelluksissa. Jos sykkeesi ei näy fitness-sovelluksessa, kokeile seuraavaa:

  • Varmista mobiililaitteen Bluetooth-luettelossa, että Bose SoundSport Pulse ‑kuulokkeet on valittu.
  • Varmista, että vasen korvanappi on tukevasti korvassasi. Sinun on ehkä kokeiltava erikokoisia StayHear+ Pulse ‑sovitteita.
  • Etsi fitness-sovelluksen asetusvalikosta ”Devices” (Laitteet)-, ”Hardware” (Laitteisto)- tai ”Heart Rate Monitor” (Sykemittari) -valikko. Valitse ”Search for sensor” (Etsi mittari) tai ”Auto-connect” (Automaattinen yhdistäminen).
  • Joissakin urheilusovelluksissa on valittava ”Start workout” (Aloita harjoitus), jotta voit seurata sykettä.
  • Sulje fitness-sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Katkaise kuulokkeista virta ja kytke se takaisin päälle.
  • Sammuta Bluetooth-toiminto mobiililaitteessa ja käynnistä se sitten uudelleen.
  • Katso lisätietoja sykemittarin yhdistämisestä fitness-sovelluksen ohjevalikosta.

Huomautus:  joissakin fitness-sovelluksissa syketietojen tarkasteleminen edellyttää maksullista tilausta.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.