TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Google Assistantia ei voi käyttää

Varmista, että olet asentanut Google Assistant -sovelluksen laitteeseesi. Sovellus on asennettu valmiiksi useimpiin Android-laitteisiin, mutta iOS-laitteisiin se täytyy asentaa manuaalisesti. Voit ladata Google Assistant -sovelluksen tarvittaessa Google Playsta tai App Storesta. Kun yhdistät kuulokkeet laitteeseesi, saat kehotuksen määrittää Google Assistant. Lisää kuulokkeesi Google Assistant -sovellukseen seuraamalla ohjeita.

Huomautus: Google Assistant ei tue kaikkia kieliä ja maita.

Jos Google Assistant ei käynnisty oikein virtuaaliavustajapainikkeella, voit kokeilla seuraavia keinoja:

Varmista, että virtuaaliavustajapainike on määritetty käyttämään Google Assistantia. Valitse Bose Music -sovelluksessa Settings (Asetukset) > Voice Assistant (Virtuaaliavustaja) > Google Assistant. Voit tarvittaessa viimeistellä kuulokkeiden määrityksen Google Assistant -sovelluksella napauttamalla Setup & Settings (Määritys ja asetukset).

Käynnistä laite uudelleen.

Yhdistä mobiililaite Wi-Fi®-verkkoon.

Katkaise Bluetooth®-yhteys ja muodosta se uudelleen.

Tyhjennä kuulokkeiden Bluetooth-laiteluettelo pitämällä virta-/Bluetooth-painiketta painettuna 10 sekunnin ajan. Kuulet tämän jälkeen kuulokkeista ilmoituksen "Device List cleared" (Laiteluettelo tyhjennetty). Siirry laitteesi Bluetooth-asetuksiin ja poista kuulokkeet. Yhdistä kuulokkeet laitteeseen uudelleen.

Lisää apua Google Assistantin käyttöön on osoitteessa https://support.google.com/headphones

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.