TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Kaiuttimesta ja Bluetooth®-laitteesta ei voi muodostaa laiteparia.

Kokeile seuraavaa:

Varmista, että kaiutin on löydettävässä tilassa. Paina Bluetooth-painiketta, kunnes kaiuttimen Bluetooth-merkkivalo vilkkuu sinisenä.

Varmista, että Bluetooth-toiminto on käytössä. Tämän voi yleensä tehdä laitteen asetusvalikosta.

Avaa laitteesi Bluetooth-asetusvalikko ja tarkista, että Bose SoundLink on valittuna laitepariksi. Jos SoundLink-kaiutinta ei näy laitteesi luettelossa, hae laitteita valitsemalla Bluetooth-valikosta Hae tai Etsi.

Siirrä laite lähemmäs kaiutinta. Bluetooth-yhteyden kantama on noin 10 metriä. Kantama voi olla lyhyempi, jos signaalin reitillä on häiriötä aiheuttavia rakenteita, kuten seiniä, tai jos alueella on useita Bluetooth-laitteita. 

Jos mahdollista, katkaise virta kaikista lähellä olevista Bluetooth-laitteista tai poista niiden Bluetooth-toiminto käytöstä.

Varmista, että Bluetooth-laitteessa on A2DP (stereo Bluetooth) -profiili musiikin toistoa varten. Jos et ole varma, voit tarkistaa asian laitteen käyttöoppaasta.

Kun yhdistät kaiuttimen tietokoneeseen, valitse SoundLink-kaiutin äänen ulostulolaitteeksi tietokoneen ääniasetusvalikosta (tarkemmat ohjeet saat tietokoneen valmistajalta). Yhteyden viimeistely saattaa vaatia kappaleen toistamista tai musiikkisovelluksen sulkemista ja uudelleen avaamista.

Nollaa laite, jota yrität liittää pariliitoksella. Tämän voi tehdä yleensä käynnistämällä laitteen uudelleen tai irrottamalla akun ja/tai virtajohdon minuutin ajaksi.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Kun tehdasasetukset palautetaan, kaikki laitepariksi muodostetut mobiililaitteet ja kieliasetukset poistetaan kaiuttimesta. Kun tehdasasetukset on palautettu, kytke kaiuttimeen virta ja yritä uudelleen muodostaa pariliitos laitteeseesi.

Tarkista onko SoundLink-kaiuttimellesi saatavilla ohjelmistopäivityksiä osoitteesta global.Bose.com/support.

Yritä muodostaa laitepari toisen laitteen kanssa. Jos toisen laitteen pariliitos onnistuu ongelmitta, ongelma saattaa johtua ensimmäisestä laitteesta.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.