UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Yhteyttä Bluetooth®-laitteeseen ei voi muodostaa

Liittyy tuotteisiin:

Jos et voi yhdistää Bluetooth-laitetta (esim. puhelin tai tabletti) Bose-tuotteeseen, kokeile seuraavaa:

  • Poista Bluetooth käytöstä laitteessa, ja ota se sitten uudelleen käyttöön.
  • Poista Bose-tuotteesi laitteesi Bluetooth-luettelosta ja muodosta yhteys uudelleen.
  • Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen.
  • Vie mobiililaite lähemmäs kuulokkeita ja kauemmas mahdollisista esteistä tai häiriönlähteistä.
  • Yritä muodostaa kuulokkeillasi yhteys johonkin toiseen laitteeseen.
  • Tyhjennä kuulokkeiden pariliitosluettelo:

Katkaise kuulokkeista virta.

Pidä Bluetooth-/virtapainiketta painettuna 10 sekuntia, kunnes kuulet ilmoituksen ”Bluetooth device list cleared” (Bluetooth-laiteluettelo tyhjennetty).

Poista Bose-tuotteesi laitteen Bluetooth-luettelosta, ja yhdistä se sitten uudelleen.