TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Yhteyttä Bluetooth®-laitteeseen ei voi muodostaa

Liittyy tuotteisiin:

Jos et voi yhdistää Bluetooth-laitetta (esim. puhelin tai tabletti) Bose-tuotteeseen, kokeile seuraavaa:

  • Poista Bluetooth käytöstä laitteessa, ja ota se sitten uudelleen käyttöön.
  • Poista Bose-tuotteesi laitteesi Bluetooth-luettelosta ja muodosta yhteys uudelleen.
  • Nollaa laite tai käynnistä se uudelleen.
  • Vie mobiililaite lähemmäs kuulokkeita ja kauemmas mahdollisista esteistä tai häiriönlähteistä.
  • Yritä muodostaa kuulokkeillasi yhteys johonkin toiseen laitteeseen.
  • Tyhjennä kuulokkeiden pariliitosluettelo:

Katkaise kuulokkeista virta.

Pidä Bluetooth-/virtapainiketta painettuna 10 sekuntia, kunnes kuulet ilmoituksen ”Bluetooth device list cleared” (Bluetooth-laiteluettelo tyhjennetty).

Poista Bose-tuotteesi laitteen Bluetooth-luettelosta, ja yhdistä se sitten uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.