UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Wi-Fi®-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä

Liittyy tuotteisiin:

Jos Bose-tuotteesi ei muodosta yhteyttä langattomaan verkkoon, yritä seuraavaa:

Varmista, että tuote on langattoman reitittimen kantoalueella.

Käynnistä mobiililaitteesi uudelleen ja avaa Bose Music -sovellus.

Nollaa kaiutin pitämällä toisto-/taukopainiketta painettuna kymmenen sekunnin ajan.

Jos olet muodostanut yhteyden verkkoon aiemmin, mutta olet sen jälkeen vaihtanut verkkosi nimeä, salasanaa tai suojaustyyppiä, kokeile kaiuttimen verkkoasetusten päivittämistä vaihtoehtoisella määritysmenetelmällä.

Mobiilitukiasemien yhteensopivuus voi vaihdella. Tietyt mobiilitukiasemat voivat toimia, mutta niiden käyttöä ei suositella, koska ne voivat aiheuttaa toimintojen epäjohdonmukaisuutta tai toimimattomuutta.

Jos mahdollista, yhdistä verkkoosi jokin muu langaton laitteesi, kuten Blu-ray-soitin tai pelijärjestelmä, käyttämällä Ethernet-kaapelia. Tämä lisää langattoman verkon kaistanleveyttä, mikä voi parantaa verkossasi olevien langattomien laitteiden suorituskykyä.

Jos järjestelmäsi on määritetty toimimaan useiden Wi-Fi-verkkojen kanssa, yhteyden muodostamiseen voi mennä jopa kaksi minuuttia. Tämä johtuu siitä, että järjestelmä yrittää muodostaa yhteyden viimeksi käytettyyn verkkoon sen muistiin tallennetuista neljästä verkosta.

Jos lähellä on reititin tai häiriötä aiheuttavia sähkölaitteita, kuten langaton reititin, langaton puhelin, mikroaaltouuni tai itkuhälytin, käännä niiden suuntaa tai vaihda niiden paikkaa.

Kirjaudu reitittimeen ja kokeile alla olevia ehdotuksia. Jos teet muutoksia, käynnistä reititin lopetettuasi uudelleen irrottamalla sen virtajohto 30 sekunnin ajaksi.

  • Tarkista ja asenna saatavilla olevat päivitykset.
  • Varmista, että reitittimen suojaustyypiksi ei ole valittu Enterprise (Yritys) -vaihtoehtoa. Kokeile sen sijaan WPA/WPA2-suojaustyyppiä.
  • Lisää reitittimeen yhdistettävien laitteiden määrää, jos se on määritetty liian pieneksi.
  • Jos reitittimen palomuuri on käytössä, poista se tilapäisesti käytöstä, niin saat selville, aiheuttiko ongelman jokin palomuurin asetus.
  • Kokeile muuttaa reitittimen lähetyskanavaa.

Palauta Bose-kaiuttimesi tehdasasetuksiin pitämällä Bluetooth- ja äänenvoimakkuuden lisäyspainikkeita painettuna kymmenen sekunnin ajan. Kun kaiutin on käynnistynyt uudelleen, avaa Bose Music -sovellus ja yritä tehdä määritys uudelleen.