Jos sinulla on sekä AirPlay 1- että AirPlay 2 -yhteensopiva kaiutin, ota huomioon seuraavat, kun toistat sisältöä iOS-laitteesta:
Liittyy tuotteisiin:
- Bose Home Speaker 300
- Bose Smart Speaker 500
- Bose Home Speaker 450
- Bose Portable Smart Speaker
- Bose Soundbar 500
- Bose Soundbar 500
- Bose Smart Soundbar 700
- iOS-laitteilla ei voi samanaikaisesti suoratoistaa sisältöä AirPlay 1- ja AirPlay 2 -yhteensopiviin kaiuttimiin.
- Voit suoratoistaa sisältöä joko yhteen AirPlay 1 -yhteensopivaan kaiuttimeen tai yhteen tai useampaan AirPlay 2 -yhteensopivaan kaiuttimeen
Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon. Ne eivät toimi yhdessä, jos ne ovat eri verkoissa. (Huomautus: Vierasverkkoa pidetään eri verkkona, vaikka se lähetettäisiin samasta reitittimestä tai tukiasemasta)
Tarkista, ettei VPN-yhteys, etäkäyttö tai muu virtuaalinen ohjelmisto ole käytössä
Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä ovat langattoman reitittimen kantoalueella. SoundTouch-järjestelmän valkoisena palava Wi-Fi®-merkkivalo ilmaisee, että verkkoyhteys on muodostettu. Jos järjestelmää tai AirPlay-laitetta ei ole yhdistetty verkkoon tai muodostettu yhteys on heikko, siirrä järjestelmä tai laite lähemmäs reititintä (Huomautus: järjestelmän ja laitteen välisellä etäisyydellä ei ole väliä, mutta molempien on oltava reitittimen kantoalueella)
Tarkista, että AirPlay-laitteen päivämäärä on asetettu oikein
Sulje AirPlay-laitteen musiikkisovellus ja/tai iTunes, odota 10 sekuntia, avaa sovellus ja yritä uudelleen
Kytke AirPlay-laitteen Wi-Fi-yhteys pois ja sitten takaisin
Käynnistä AirPlay-laite uudelleen sammuttamalla se ja kytkemällä siihen sitten virta
Katkaise reitittimen virransyöttö 30 sekunniksi ja käynnistä reititin uudelleen
Nollaa SoundTouch-järjestelmä irrottamalla sen virtajohto 30 sekunniksi Pidä SoundTouch Portable -järjestelmän AUX-painiketta painettuna 15 sekuntia, kunnes näyttö sammuu