UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Bose-järjestelmän nimeä ei näy AirPlay-laiteluettelossa

Jos sinulla on sekä AirPlay 1- että AirPlay 2 -yhteensopiva kaiutin, ota huomioon seuraavat, kun toistat sisältöä iOS-laitteesta:

  • iOS-laitteilla ei voi samanaikaisesti suoratoistaa sisältöä AirPlay 1- ja AirPlay 2 -yhteensopiviin kaiuttimiin.
  • Voit suoratoistaa sisältöä joko yhteen AirPlay 1 -yhteensopivaan kaiuttimeen tai yhteen tai useampaan AirPlay 2 -yhteensopivaan kaiuttimeen

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä on yhdistetty samaan verkkoon. Ne eivät toimi yhdessä, jos ne ovat eri verkoissa. (Huomautus: Vierasverkkoa pidetään eri verkkona, vaikka se lähetettäisiin samasta reitittimestä tai tukiasemasta)

Tarkista, ettei VPN-yhteys, etäkäyttö tai muu virtuaalinen ohjelmisto ole käytössä

Tarkista, että AirPlay-laite ja SoundTouch-järjestelmä ovat langattoman reitittimen kantoalueella. SoundTouch-järjestelmän valkoisena palava Wi-Fi®-merkkivalo ilmaisee, että verkkoyhteys on muodostettu. Jos järjestelmää tai AirPlay-laitetta ei ole yhdistetty verkkoon tai muodostettu yhteys on heikko, siirrä järjestelmä tai laite lähemmäs reititintä (Huomautus: järjestelmän ja laitteen välisellä etäisyydellä ei ole väliä, mutta molempien on oltava reitittimen kantoalueella)

Tarkista, että AirPlay-laitteen päivämäärä on asetettu oikein

Sulje AirPlay-laitteen musiikkisovellus ja/tai iTunes, odota 10 sekuntia, avaa sovellus ja yritä uudelleen

Kytke AirPlay-laitteen Wi-Fi-yhteys pois ja sitten takaisin

Käynnistä AirPlay-laite uudelleen sammuttamalla se ja kytkemällä siihen sitten virta

Katkaise reitittimen virransyöttö 30 sekunniksi ja käynnistä reititin uudelleen

Nollaa SoundTouch-järjestelmä irrottamalla sen virtajohto 30 sekunniksi Pidä SoundTouch Portable -järjestelmän AUX-painiketta painettuna 15 sekuntia, kunnes näyttö sammuu