Bose Bluetooth® -kuulokemikrofoni on suunniteltu kestämään käytössä monta vuotta yhdessä monenlaisten mobiililaitteiden kanssa. Asentamalla ajoittain saataville tulevat päivitykset pidät kuulokemikrofonisi yhteensopivana myös sellaisten uusien tuotteiden kanssa, jotka tulevat markkinoille kuulokemikrofonin valmistusajankohdan jälkeen.
Liittyy tuotteisiin:
Windows-tietokone:
- 300 MHz:n prosessori (1 GHz Vistaa tai Windows 7:ää varten), 32 tai 64 bittiä
- 128 Mt RAM-muistia (Windows XP), 512 Mt RAM-muistia (Vista Home Basic) tai 1 Gt (muut Vista-versiot ja 32-bittinen Windows 7), 2 Gt (64-bittinen Windows 7)
- Internetyhteys
- 30 Mt vapaata kiintolevytilaa
- USB 1.1-, 2.0- tai 3.0-liitäntä
Mac-tietokone:
- OS 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) tai 10.7 (Lion)
- Intel-pohjainen prosessori
- RAM-muistia 512 Mt (Leopard) tai 1 Gt (Snow Leopard)
- Internetyhteys
- 40 Mt vapaata kiintolevytilaa
- USB 1.1-, 2.0- tai 3.0-liitäntä
Lataa ensin Bose SoundLink® around-ear Bluetooth® -kuulokkeiden päivityssovellus tietokoneeseesi.
Jos tietokoneella on useita käyttäjätilejä, sovelluksen suorittamiseen saatetaan tarvita järjestelmänvalvojan oikeudet.
Kun olet ladannut sovelluksen, se kehottaa sinua liittämään kuulokkeet tietokoneeseen mikro-USB-johdolla. Voit käyttää pakkauksen mukana tullutta latauskaapelia tai vastaavanlaista johtoa, jos sinulla on sellainen jo ennestään.
Varmista, että Bose Bluetooth® -kuulokemikrofoni on ladattu täyteen, ennen kuin käynnistät päivityssovelluksen.
Windows-tietokone:
Valitse File Download (Tiedostojen lataus) -ikkunassa Run (Suorita) tai Save (Tallenna).
Jos valitset Run (Suorita), tee päivitys ohjeiden mukaan.
Jos valitset Save (Tallenna), valitse tiedoston (Bose_BT_Headset_Update.exe) tallennussijainti. Käynnistä tämän jälkeen sovellus kiintolevyltä ja seuraa näkyviin tulevia ohjeita.
Mac-tietokone:
Odota, kunnes tiedosto on latautunut tietokoneeseesi. Se näkyy työpöydällä kiintolevyn kuvakkeena.
Näyttöön avautuu ikkuna. Vedä päivityssovelluksen tiedosto ohjeiden mukaisesti työpöydälle (jos ikkuna ei aukea, kaksoisnapsauta kuvaketta).
Käynnistä päivityssovellus työpöydältä ja seuraa näkyviin tulevia ohjeita.
Kokeile seuraavia toimia, ennen kuin käynnistät päivityssovelluksen uudelleen:
Varmista, että internetyhteys toimii.
Varmista, että USB-johto on liitetty tietokoneeseen ja Bose® Bluetooth® -kuulokemikrofoniin.
Pidä äänenvoimakkuuden lisäyspainiketta (+) ja vähennyspainiketta (-) sekä puhelupainiketta samanaikaisesti painettuina vähintään 5 sekuntia, kunnes akun merkkivalo vilkkuu vihreänä
Jos ongelma toistuu, ota yhteys Bosen asiakastukeen (USA: 1 877 335 2073, Kanada: 1 87 701 2175).
Ohjevalikko on apunasi koko päivityksen ajan. Ohjevalikosta löytyvät esimerkiksi seuraavat osiot:
Käyttöoikeussopimus: Lue käyttöoikeussopimus
Asiakastuen yhteystiedot: Katso Bosen maailmanlaajuiset yhteystiedot
Järjestelmätiedot: Tarkastele tietoja Bose® Bluetooth® -kuulokemikrofonin ohjelmistoversiosta, tietokoneestasi ja käyttöjärjestelmästäsi.
Mitä Bose Bluetooth -kuulokemikrofonin laiteohjelmiston päivityssovellus tekee?
Tämä sovellus lataa päivityksen Boselta tietokoneeseen ja Bose Bluetooth® -kuulokkeisiin.
Miksi minun täytyy päivittää kuulokkeideni laiteohjelmisto?
Säännölliset päivitykset pitävät Bose Bluetooth® -kuulokkeet yhteensopivana mobiililaitteiden kanssa, jotka ovat tulleet myyntiin kuulokkeiden valmistumispäivän jälkeen.
Voiko päivityksen tehdä sekä PC- että Mac-tietokoneen avulla?
Kyllä. PC- tai Mac-tietokoneen, jolla päivitys tehdään, tulee täyttää lataussivulla kerrotut järjestelmän vähimmäisvaatimukset.
Miten liitän Bose Bluetooth -kuulokkeet PC- tai Mac-tietokoneeseeni?
Voit käyttää pakkauksen mukana tullutta USB-latauskaapelia. Voit myös käyttää mitä tahansa muuta USB–mikro-USB-johtoa, jos sinulla on sellainen jo ennestään (esim. digitaalikameran tai GPS-laitteen mukana tullut johto).
Vaikuttaako päivitys tietokoneeni toimintaan?
Kun sovellus on käynnissä, se luo ja käyttää tilapäisiä työtiedostoja. Kun sovellus on lopettanut toimintansa ja suljettu, se poistaa kaikki luomansa tilapäiset työtiedostot. Jäljelle jää ainoastaan ajuri ja ladattu sovellustiedosto (vain Windows-laitteissa). Voit poistaa sovellustiedoston tietokoneestasi, kun päivitys on valmis. Suosittelemme kuitenkin, että jätät ajurin asennetuksi koneeseesi, jotta tulevat päivitykset sujuvat helpommin.