TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Amazon Alexa ei toimi.

Varmista, että olet asentanut Amazon Alexa -sovelluksen laitteeseesi. Lataa tarvittaessa Alexa-sovellus Google Playsta tai App Storesta, yhdistä kuulokkeet laitteeseen ja määritä Alexa seuraamalla sovelluksen ohjeita.

Huomautus: Amazon Alexa ei ole saatavilla kaikilla kielillä ja kaikissa maissa.

Jos Alexa ei käynnisty oikein toimintopainikkeella, voit kokeilla seuraavia keinoja:

Käynnistä laite uudelleen.

Varmista, että toimintopainike on määritetty käyttämään Amazon Alexaa. Valitse Bose Connect -sovelluksesta Asetukset > Toimintopainike > Amazon Alexa.

Yhdistä mobiililaite Wi-Fi®-verkkoon.

Katkaise Bluetooth®-yhteys ja muodosta se uudelleen.

Tyhjennä Bluetooth-laiteluettelo kuulokkeista liu'uttamalla virtakytkin ääriasentoon ja pitämällä sitä siellä 10 sekuntia. Kuulet tämän jälkeen kuulokkeista äänikehotteen "Device List cleared" (Laiteluettelo tyhjennetty). Siirry laitteesi Bluetooth-asetuksiin ja poista kuulokkeet. Yhdistä kuulokkeet laitteeseen uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.