UUUSIA TUOTTEITA SAAPUNUT! TUTUSTU.
Myymälät Ostoskori

Amazon Alexa ei toimi.

Varmista, että olet asentanut Amazon Alexa -sovelluksen laitteeseesi. Voit ladata Alexa-sovelluksen tarvittaessa Google Playsta tai App Storesta. Yhdistä kuulokkeet laitteeseesi ja asenna Alexa noudattamalla sovelluksen ohjeita.

Amazon Alexa -sovelluksen logo

Huomautus: Amazon Alexa ei ole saatavilla kaikilla kielillä ja kaikissa maissa.

Jos Alexa ei käynnisty oikein virtuaaliavustajapainikkeella, voit kokeilla seuraavia keinoja:

Varmista, että virtuaaliavustajapainike on määritetty käyttämään Amazon Alexaa. Valitse Bose Music -sovelluksessa Settings (Asetukset) > Voice Assistant (Virtuaaliavustaja) > Alexa. Saatat joutua viimeistelemään kuulokkeiden määrityksen Alexa-sovellukseen napauttamalla Setup & Settings (Määritys ja asetukset).

Käynnistä laite uudelleen.

Yhdistä mobiililaite Wi-Fi®-verkkoon.

Katkaise Bluetooth®-yhteys ja muodosta se uudelleen.

Tyhjennä kuulokkeiden Bluetooth-laiteluettelo pitämällä virta-/Bluetooth-painiketta painettuna 10 sekunnin ajan. Kuulet tämän jälkeen kuulokkeista äänikehotteen "Device List cleared" (Laiteluettelo tyhjennetty). Siirry laitteesi Bluetooth-asetuksiin ja poista kuulokkeet. Yhdistä kuulokkeet laitteeseen uudelleen.