TOIMITETTAVISSA 1–2 ARKIPÄIVÄN KULUESSA. RISKITÖN KOKEILUJAKSO JA MAKSUTON PERUSTOIMITUS YLI 45 €:N TILAUKSIIN

Amazon Alexa ei toimi.

Varmista, että olet asentanut Amazon Alexa -sovelluksen laitteeseesi. Voit ladata Alexa-sovelluksen tarvittaessa Google Playsta tai App Storesta. Yhdistä kuulokkeet laitteeseesi ja asenna Alexa noudattamalla sovelluksen ohjeita.

Amazon Alexa -sovelluksen logo

Huomautus: Amazon Alexa ei ole saatavilla kaikilla kielillä ja kaikissa maissa.

Jos Alexa ei käynnisty oikein virtuaaliavustajapainikkeella, voit kokeilla seuraavia keinoja:

Varmista, että virtuaaliavustajapainike on määritetty käyttämään Amazon Alexaa. Valitse Bose Music -sovelluksessa Settings (Asetukset) > Voice Assistant (Virtuaaliavustaja) > Alexa. Saatat joutua viimeistelemään kuulokkeiden määrityksen Alexa-sovellukseen napauttamalla Setup & Settings (Määritys ja asetukset).

Käynnistä laite uudelleen.

Yhdistä mobiililaite Wi-Fi®-verkkoon.

Katkaise Bluetooth®-yhteys ja muodosta se uudelleen.

Tyhjennä kuulokkeiden Bluetooth-laiteluettelo pitämällä virta-/Bluetooth-painiketta painettuna 10 sekunnin ajan. Kuulet tämän jälkeen kuulokkeista äänikehotteen "Device List cleared" (Laiteluettelo tyhjennetty). Siirry laitteesi Bluetooth-asetuksiin ja poista kuulokkeet. Yhdistä kuulokkeet laitteeseen uudelleen.

Oliko tiedoista apua?

Hienoa, kiitos palautteestasi. Voit kirjoittaa lisäkommentteja alle.
Olemme pahoillamme, ettei sivu vastannut odotuksiasi. Kerro meille kokemuksestasi ja mitä voisimme tehdä paremmin.
Lähetä
Kiitos, arvostamme antamaasi lisäpalautetta.