6. helmikuuta 2018

AIDOSTI LANGATON SOUNDSPORT FREE MULLISTAA URHEILUKUULOKKEET

6. helmikuuta 2018 – Bose on tänään julkistanut uuden tulokkaan kuulokemallistoonsa. Täysin langattomat SoundSport® Free –kuulokkeet tarjoavat uuden ja huomattavasti paremman tavan nauttia musiikista liikkeessä – kahdesta pienestä kuulokeyksiköstä. Uudet SoundSport Free -kuulokkeet tulevat saataville helmikuun alkupuolella hintaan 229,95 euroa.

“SoundSport Free on sitä, mitä ihmiset ovat aina halunneet urheilukuulokkeilta – huipputeknologiaa, joka on riisuttu ylimääräisestä ja sovitettu kahdeksi kestäväksi korvanapiksi, jotka tuntuvat hyvältä, pitävät yhteyden luotettavasti, pysyvät paikoillaan ja kuulostavat uskomattoman hyvältä”, kuvaa Brian Maguire, Bosen on-the-go –tuotteiden johtaja.

SOUNDSPORT FREE -KUULOKKEET

SoundSport Free –kuulokkeet on suunniteltu tasapainoiseksi yhdistelmäksi pientä kokoa, suorituskykyä ja mukavuutta. Täydellinen langattomuus sopii erinomaisesti harjoitteluun.

Kuulokkeet painavat kumpikin vain 18 grammaa sisältäen StayHear®+ -korvatyynyt. Ne ovat vain 3.1 cm korkeat ja 3 cm syvät. Kuulokkeiden sisällä on antenni, joka säilyttää vahvan ja vakaan yhteyden molempien kuulokkeiden sekä toistolaitteen välillä olosuhteista riippumatta – 10 metrin etäisyydeltä, taskusta, salikassista tai käsivarsikotelosta. SoundSport Free toistaa yhdellä latauksella musiikkia jopa 5 tuntia, kovaa ja kirkkaasti – ilman säröjä tai katkoja. Pienessä kuulokeyksikössä on mukana Bosen digitaalinen signaalinkäsittely, äänenvoimakkuusoptimoitu taajuuskorjain ja uudelleenladattava litium-ioniakku.

SoundSport Free on valmistettu kovaan käyttöön ja harjoitteluun. Patentoidut StayHear®+ Sport –korvatyynyt takaavat, että kuulokkeet pysyvät paikallaan eivätkä paina korvia pidemmässäkään käytössä. Kuulokkeet on suunniteltu kestämään. Niissä on IPX4-luokitus vettä ja hikeä vastaan sisä- tai ulkokäytössä. Lisäksi kuulokkeiden avulla puhelimen ja eri ääniohjattujen sovellusten käyttäminen on helppoa – äänikomennot ovat oikeanpuoleisen kuulokkeen painikkeen takana.

SoundSport Free -kuulokkeet ovat aina käyttövalmiina ja näyttävät upealta korkeakiiltoisella viimeistelyllä. Kuulokkeiden mukana tuleva säilytyskotelo pitää magneettien avulla kummankin kuulokeyksikön paikallaan. Kuljettamisen lisäksi kotelon akku antaa mahdollisuuden ladata kuulokkeet kahdesti ilman lisävirtaa tuoden lisää jopa 10 tuntia käyttöaikaa. Kun kuulokkeet eivät ole säilöttynä kotelossa, Bose Connect-sovelluksen ”Find My Buds” -toiminto kertoo kuulokkeiden edellisen käyttöajan ja -paikan.

VÄRIT JA SAATAVUUS

SoundSport Free on saatavilla kolmessa värissä: musta (Triple Black), sininen keltaisilla korostuksilla (Midnight Blue/Yellow Citron) ja kirkkaan oranssi sinisillä korostuksilla (Bright Orange/Midnight Blue). SoundSport Free tulee myyntiin osoitteessa Bose.fi ja valtuuteille jälleenmyyjille.

TIETOA BOSESTA

Bosen kansainvälinen mediaosio